news08.net/ads.txt

תלמידי כיתות י”ב ביבנה מתכוונים לחגוג מסיבות סיום: צבי גוב-ארי: “המחיר עלול להיות כזה ששום הנאה רגעית לא תפצה על כך”

תלמידי שכבות י”ב ביבנה שוקלים בימים אלה לחגוג את מסיבות הסיום בדרך קצת שונה, על אף ההגבלות שניתנו. כעת, ראש העיר, צבי גוב-ארי, מתייחס לאפשרות שנשקלת מצד אותם תלמידים ומבקש להימנע מכך.

לדבריו של צבי גוב-ארי: “אני מודע לעובדה כי אחד הנושאים המעסיקים את תלמידי שכבת י”ב, מלבד מבחני הבגרות, הוא נשף הסיום המאורגן על-ידי חלק מהתלמידים ולו משמעות רבה מבחינת סיום ארוך ומעניין בחייהם. אין לי ספק שרבים מהתלמידים ציפו לרגע זה ומאוכזבים מאוד נוכח החובה לבטלו בעקבות סכנת ההדבקה והתפשטות מחלת הקורונה.

בימים האחרונים חלה עלייה משמעותית במספר החולים והנדבקים במדינת ישראל והדבר אינו פוסח גם על עירנו. באחריות כולנו לנקוט בכל האמצעים למנוע גל הדבקה נוסף על המשמעויות הקשות שיביא עימו, אם חלילה ייצא מכלל שליטה, הן ברמת העיר אך ובעיקר בנזק הבריאותי לתושבים. לאחרונה נודע לי על כוונה לקיים נשף סיום ביוזמת התלמידים וחלק מההורים ובניגוד להחלטת הנהלת בית הספר. לתלמידינו הבוגרים- צר לי על כך שנמנעה מכם החוויה האדירה של חגיגת הסיום וממני העונג והריגוש לראותכם פורשים כנפיים אל מרחבי העתיד. מתוך הערכה רבה אליכם והרבה רגש ואהבה אני מבקש כי תמנעו מקיומו של האירוע, המחיר עלול להיות כזה ששום הנאה רגעית לא תפצה על כך. להורים- בטוחני שדאגתכם רבה, אבקש לפעול למען ילדכם, עשו שהבנת הסיכון תהיה גם מנת חלקם של הילדים וכך לעצור את האירוע”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן