news08.net/ads.txt

תלמידי כיתת הוותיקים של גן יבנה קיימו טקס סיום שנה מרגש

השבוע, התקיים טקס סיום של כיתת הוותיקים באורט ע״ש נעמי שמר. זו השנה השמינית שהכיתה פועלת והפכה לחלק בלתי נפרד מבית הספר.

במסגרת טקס הסיום, הגיעו כל חניכי וחניכות כיתת הוותיקים בהובלתה של שרה משה, הכינו מטעמים, נאומים מרגשים וסרטון סיכום שנה שלא הותיר עין אחת יבשה בכיתה. בטקס לקחו חלק גם ראש המועצה, דרור אהרון, מנהלת מחלקת החינוך, איילת טייטלבוים, מנהלת בית הספר, ונדה רבין ומורים נוספים שהרצו, לימדו, תמכו ושיתפו פעולה יחד עם כיתת הוותיקים.

מנהלת בית הספר, ונדה רבין: “תודה לראש המועצה מר דרור אהרון ולמנהלת מחלקת החינוך על השותפות והסיוע בכל מה שנדרש. תודה לשרה משה על ההובלה של הכיתה ודאגה כי הכל יהיה מדויק ומאורגן. תודה על המורים שלימדו את הכיתה: יהודית בראון, מרטין קוסטוב, אילה לוי, תמר אופיר, דליה זיסמן, עדי אדרי, ברוך נוסבאום, רויטל ברקוביץ׳”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן