תלמידי כתה ח’ בקריית החינוך למדעים נוטלים חלק בקורס יזמות פרימיום בחברת מדפסות תלת המימד “סטרטסיס”

מחזור חדש של
קורס “יזמות פרימיום”, המיועד לתלמידי כיתה ח’ בקריית החינוך למדעים, הושק במשרדי חברת מדפסות תלת המימד “סטרטסיס”.

הפרויקט הייחודי מאפשר תהליך למידה ופיתוח רעיון יזמי לכדי מוצר מוגמר. במסגרת הקורס תתארגן כיתת הלימוד כחברה עסקית אמיתית, במבנה שיחולק לחטיבות ומחלקות. את המוצר הסופי יגבשו התלמידים בעצמם, והוא יכלול מתווה עסקי מפורט, תכנית שיווקית מלאה ותכנית מחקר ופיתוח. במהלך השנה יערכו התלמידים סיורים במשרדי חברת “סטרטסיס” ויאזינו למגוון הרצאות של נציגי החברה. הקורס החווייתי והפרקטי של עמותת החינוך “תעשיידע” יחשוף את הצעירים לעולם התעשייה בכלל ולחברה המאמצת בפרט.

את אירוע ההשקה נעל מנהל מעבדת תלת המימד ומהנדס אפליקציות בכיר ב”סטרטסיס”, שסיפר לתלמידים ולהוריהם על תחומי פעילותה של החברה. לאחר מכן הציגו שלושה מבוגרי הקורס שנערך בשנה שעברה, תוצרים שהכינו במסגרת הפרויקטים שלהם. “בקורס פרימיום תעברו תהליך מעשיר ומרחיב אופקים, ותבואו לעולם היזמות מוכנים הרבה יותר”, אמרה בדברי ברכתה סמדר קרפובסקי, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות.

יעל אביב, מנהלת התכניות החינוכיות של תעשיידע, הוסיפה: “ניתנה לכם הזדמנות שלא כולם זוכים לה, להיכנס לחברה מובילה וללמוד מהטובים ביותר. אני משוכנעת שתיקחו את החוויה הזו הלאה”.

איריס בן-שימול, מנהלת חטיבת הביניים של קריית החינוך למדעים, הוסיפה: “הידע שהתלמידים ירכשו בקורס הוא נדבך מרכזי ביותר, אך איננו חזות הכל. הרבה יותר חשוב שיצאו ממנו מצוידים במיומנויות של חקר, חשיבה עצמאית וביקורתית, עבודת צוות, עמידה מול קהל ועוד. קורס פרימיום יקנה לתלמידים את כל היכולות הללו, כאשר הם יתנסו ויחוו חוויה מדהימה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן