news08.net/ads.txt

תלמידי מקהלת בית ספר “בכור לוי” מרחובות שרו עם התזמורת פילהרמונית בכנס של משרד החינוך

באירוע שיא בחינוך המוזיקלי שהתקיים בהיכל התרבות בתל אביב השתתפו 37 מקהלות בתי ספר מצטיינות מכל הארץ. המדובר בכנס מקהלות משותף של משרד החינוך והתזמורת הפילהרמונית הישראלית. ממחוז מרכז נבחרו להגיע גם תלמידי מקהלת בית הספר “בכור לוי” רחובות.

בחלקו הראשון של האירוע “שרים עם הפילהרמונית”, הכנס התקיים כקונצרט משותף בו התזמורת הפילהרמונית מנגנת על הבמה והקהל, המורכב מיותר מ-1,500 תלמידים הופך למקהלה אחת גדולה. התארחו בכנס גם הזמרת חוה אלברשטיין והמוסיקאי קובי אושרת, המלחינה וזוכת פרס ישראל נורית הירש, וכן הרכב “שש-בש”.

עמליה חיימוביץ מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך: “תלמידי המקהלות זכו לחוויה מרגשת ומעצימה שאני בטוחה שתישאר איתם עוד שנים רבות. ההרמוניה באירוע והשתתפות התלמידים מעידים למידה מוסיקלית משמעותית ועל עשייתם המבורכת של מורי המוסיקה ומנצחי המקהלות בבתי הספר”.

צפו בביצוע התלמידים לשיר Imagine יחד עם התזמורת הפילהרמונית – ליחצו כאן

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן