תלמידי קציר ברחובות כותבים לחטופים

מיזם “כותבים לחטופים” בתיכון קציר ברחובות הסתיים בטקס מרגש בהשתתפות גב’ ויקי כהן, אימו של החטוף נמרוד כהן.

ביום חמישי האחרון התקיים בקריית החינוך ע”ש אהרון קציר ברחובות, טקס מרגש בהשתתפות גב’ ויקי כהן, אימו של החטוף נמרוד כהן.

הטקס היווה את סיומו של מיזם “כותבים לחטופים”, אשר במסגרתו נרתמו מאות תלמידי קריית החינוך לכתוב מכתבים אישיים לחטופים ולמשפחותיהם, לאחר שקראו על כל חטוף ונחשפו לסיפור חייו ונסיבות חטיפתו.

מאז השבעה באוקטובר, הציבור בישראל כואב ומזועזע, כאשר רבים נרתמים למאמץ להשבת החטופים. לתחושות קשות אלה שותפים גם התלמידים, אשר נרתמו למיזם ושיתפו במכתביהם את תחושותיהם הקשות מאז הטבח הנורא וחטיפת האזרחים והחיילים.

מיזם “כותבים לחטופים”, אשר כאמור כלל מאות מכתבים מרגשים של התלמידים, הושלם ביום שלישי בשעות הערב, בעיתוי מצמרר של כמה שעות לפני ישיבת הממשלה שבה אושר השלב הראשון בעסקת שחרור החטופים.

אחת התלמידות, פנתה לאחרונה למשפחתה של אחת החטופות: “כחלק מתוכנית בית ספרית ביקשו מאיתנו לכתוב מכתב למשפחות הנעדרים. בחרתי לכתוב דווקא על עדן למרות שעדיין לא העברתי את המכתב למורה שלי נורא רציתי להגיד לכם שאני באמת חולקת איתכם כאב ואני באמת אנסה ואתפלל והכל בשביל שתחזור. היא פשוט תפסה לי את העין, היא נראית כל כך טהורה”.

משפחתה של החטופה התרגשה מאוד מפנייתה של התלמידה ומיהרה להשיב לה: “היי, תודה רבה. איזה כיף ומרגש לקרא דבר כזה. בעזרת השם כשעדן תחזור היא תראה את כל ההודעות האלה, שאנשים שהיא לא מכירה והם לא מכירים אותה כתבו לה והיא תתרגש ברמות לראות כמה דאגו לה והתפללו בשבילה”.

במהלך הטקס הקריא תלמיד כיתה יא’, איתי שליט, לגב’ ויקי כהן את המכתב אשר כתב לבנה נמרוד, השבוי כעת בשבי החמאס, ובין היתר כתב: “כואב לי שבני אדם נרצחו ונחטפו רק מפני שהם תושבי ישראל. יש הרבה מאוד אנשים שמתפללים לשלומם של החטופים ומחכים לשובם. המשפחה של נמרוד, חשוב לי שתדעו שיש עם שלם מאחוריכם”.

לרבים מהמכתבים צירפו התלמידים שירים הכוללים ציטוטים מעודדים, המבטאים את האמונה, כי אחרי תקופה קשה צפויים לבוא ימים טובים יותר. בנוסף, צירפו תלמידים רבים את מספרי הטלפון שלהם, כמסר של שותפות גורל ואמונה לחזרתם המהירה של החטופים אשר יוכלו ליצור קשר עם התלמידים, במידה וירצו.


תלמידת כיתה יא’, ליאן כהן, ריגשה עד דמעות עם השיר “ארץ צבי”, אשר קיבל משמעות מצמררת, ובמיוחד השורות: “אל עם אשר לא יחשה, שאת בניו לא יפקיר לזר”.

נציגת מטה משפחות החטופים ברחובות, גב’ יעל כהן: “אירועי השביעי באוקטובר תפשו אותנו במצב שאין פתרון מוכר שניתן להשתמש בו. משפחות החטופים זקוקים כעת לכל פיסת אמפטיה, המחווה הזו שעשיתם מחממת את הלב ומעבירה למשפחות מסר ברור – אתן לא לבד”.
גב’ ויקי כהן אימו של החטוף נמרוד הודתה על המיזם וציינה את העידוד שמשפחתה ויתר המשפחות שואבות מהתייצבות כל העם לצידן. גב’ כהן פנתה לתלמידים ואמרה בהתרגשות רבה: “דעו לכם שבכל גיל יש הורים שתמיד ידאגו לכם. ראינו בסירטון שנמרוד שלנו חי ואנו מייחלים ליום שיחזור הביתה במהרה”.

הטקס המרגש בקריית החינוך ע”ש אהרון קציר ברחובות, הסתיים בשירת התקווה.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות בווטסאפ לחצו כאן

 

צילום: קציר, רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן