תלמידת התיכון שריססה גז פלפל על חבריה לכיתה וגרמה לצריבה בעיניהם: “הם הרגיזו אותי – אז ריססתי”

מקרה קשה אירע היום (שלישי) באחד התיכונים בעיר כאשר תלמידת כיתה י’ ריססה במהלך שיעור גז פלפל על תלמידי הכתה, שלדבריה “הרגיזו אותה”. חלק מהתלמידים סבלו מצריבה בעיניים – התלמידה נלקחה לחקירה על ידי בלשי נוער.

הסיפור אירע לאחר שהתלמידה חשה מאויימת. “היא הביאה גז פלפל, כי לא דיברו אליה יפה, הרגיזו אותה, דחקו אותה לפינה”, סיפרה מקורבת לנערה, “זו ילדה שלא מקובלת חברתית, שלא הצליחה להתאקלם, שלא מצאה את עצמה והרגישה בסיכון, לכן אמא שלה ציידה אותה בגז הפלפל אך אף אחד לא תיאר לעצמו שהיא תשתמש בזה בתוך התיכון”.

לאחר שתלמידים חשו צריבות בעיניהם הזעיקה מנהלת בית הספר את שוטרי תחנת משטרת רחובות. בלשי נוער שהגיעו למוסד החינוכי חיפשו את הנערה אולם היא ברחה לביתה. הבלשים יצרו קשר עם הוריה וזימנו את הילדה לתת עדות בנושא. לבלשים סיפרה: “פחדתי על עצמי, הם הרגיזו אותי אז ריססתי”.

גז פלפל, גרם לצריבות בעיני התלמידים (צילום: שאטרסטוק)

אחד התלמידים סיפר כי “כשהגענו בבוקר היא סיפרה לנו שיש לה גז פלפל בתיק, במהלך השיעור הרגשנו צרבות בעיניים וקשיי נשימה. פתחנו את החלונות ויצאנו לחצר, אבל לאחר כמה דקות זה עבר לנו. שוטרים הגיעו לבית הספר וחיפשו אותה אבל היא ברחה לבית שלה. המנהלים נכנסו לכיתה והרגיעה את כולם, המורה אמרה שהיא לא תעבור על מעשה כזה לסדר היום והילדה כנראה תושעה”.

בתוך כך, על פי מקורב לפרשה,  נראה כי זהו יומה האחרון של הנערה בתיכון ויחפשו עבורה מסגרת אחרת, המתאימה לה. “אי אפשר להחזיק אותה בכוח בבית הספר הזה”, אמר, “היא סובלת, מסרבת ללכת ללימודים ורע לה”. ממשטרת ישראל נמסר: “נפתחה בדיקה לבירור נסיבות המקרה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן