news08.net/ads.txt

תלמיד מביה”ס רבין שהשתתף במסיבה ההמונית: “לא הייתה לנו שום כוונה להדבקה כזו”

בתחילת החודש תלמידי שכבת י”ב מבי”ס רבין בגן יבנה שהו במסיבה המונית שנערכה ללא היתר. על פי חקירה של גורמי משרד הבריאות ושל המועצה המקומית גן יבנה התגלו כ-28 חולים מאומתים וכ-140 מתלמידי השכבה נשלחו לבידוד, כשהחשש הוא שמספר המאומתים יעלה ומהדבקה של מעגלי הקרובים.
תלמיד שהשתתף במסיבה ההמונית, מספר על הימים האחרונים ועל הכעס הרב שספג הוא וחבריו. “אנחנו התלמידים שהשתתפו במסיבות מבית הספר ״רבין״ מקבלים לאחרונה הרבה תגובות זועמות בקשר למסיבות סוף שנה שקיימנו ללא עזרה משום גורם נוסף ורצינו לעשות סדר בדברים. דבר ראשון חשוב להבהיר שהמסיבות התקיימו לפי החוק הנדרש ותחת ההנחיות שהיו בתוקף באותו הזמן בחוק. דבר שני בקשר לנשף, אף אחד לא ניסה להתחזות ל״חתן וכלה״ על מנת שהנשף שלנו יירשם כחתונה ולא כנשף. חשוב שתדעו שלא הייתה לנו שום כוונה להדבקה כזו, כאשר לא נכחו באף אחת מהמסיבות ילד/ה שהיו מאומתים בקורונה כך שאנו לא יודעים כיצד נדבקנו. אנחנו לוקחים אחריות מלאה על הנושא וכולנו נמצאים מבידוד ושומרים על המשפחות והיקרים שלנו אנו מצטערים שזה הגיע למצב של שיח כזה בפייסבוק, לא רצינו להגיע למצב הזה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן