news08.net/ads.txt

תם עידן | “גרופית” הרסה את הבניין הוותיק בנאות שז”ר ביבנה

גרופית היא חברת ייזום ובנייה בעלת ותק של 47 שנה. החברה עוסקת בבנייה למגורים – בנייה חדשה והתחדשות עירונית – לצד פרויקטים של משרדים, מסחר, דיור מוגן, מקבצי דיור, מלונאות, מבנים לוגיסטיים ועוד. גרופית פועלת בשורה של ערים ברחבי הארץ, עם צבר של אלפי יחידות דיור.החברה אכלסה לפני מספר חודשים את המגדל שנבנה במסגרת שלב א’: הפרויקט יכלול 286 דירות בארבעה מגדלים

חברת גרופית מתקדמת לבניית שלב ג’ בפרויקט גרופית יבנה צפון – החברה הרסה בשבוע שעבר את הבניין הישן לקראת תחילת בניית המגדל השלישי בפרויקט, זאת כחצי שנה לאחר אכלוס המגדל הראשון ותחילת בניית המגדל השני.

המגדל השלישי שבנייתו תתחיל כעת יהיה בגובה של 19 קומות ויכלול 61 דירות בנות 3, 4, 5 ו-6 חדרים, וכן פנטהאוזים. החברה משווקת כיום את הפרויקט ומכרה כבר כ-20 יח”ד מהמלאי הקיים בשלב ב’. פרויקט יבנה צפון בנאות שז”ר הוא פרויקט התחדשות עירונית, אשר במסגרתו ייבנו 286 יח”ד חדשות בארבעה בניינים בני 16-22 קומות, עם חניון תת קרקעי בן 4 קומות. ההתחדשות העירונית בשכונה, מהוותיקות בעיר והצפונית ביותר בה, כוללת פינוי של 56 יח”ד בבניינים ישנים בני עשרות שנים, ו-6 חנויות. התמורה לבעלי הדירות הישנות היא דירה חדשה גדולה יותר עם חדר נוסף, וכן חניה תת קרקעית, מחסן ומרפסת בגודל 12 מ”ר. יבנה עשתה קפיצה משמעותית בשנים האחרונות – כאשר החברה התחילה לקדם את הפרויקט ב-2013 נחשבה העיר לגבולית בכל הנוגע לכדאיות הכלכלית של התחדשות עירונית, כיום יש בה כ-20 מתחמים מתוכננים לפינוי-בינוי ועוד כ-25 פרויקטים של תמ”א בשלבים שונים. זוהי ההריסה השנייה לגרופית באותו השבוע, כאשר ביום שני הרסה מבנה ישן ברחוב לסל בתל אביב בסמוך לככר אתרים במסגרת תמ”א 38.

לדברי עמיר רחלבסקי, מנכ”ל ובעלי חברת גרופית, “התחדשות עירונית היא מפתח חשוב לחידוש השכונות הוותיקות ותוספת יחידות דיור בשכונות המבוקשות במרכזי הערים. גרופית פועלת בתחום בשורה של מתחמים ופרויקטים גדולים ומורכבים של התחדשות עירונית הכוללים מאות יח”ד. אני מברך את בעלי הדירות הוותיקות ושותף להתרגשותם”.

צילומים, גרופית / רפי קורן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן