news08.net/ads.txt

תמונה עדכנית בגן יבנה: 193 חולים מאומתים, 540 מבודדים

אמנם הסגר הכללי החל ביום שישי, אך העלייה במספר הנדבקים נמשכת: נכון להיום (שלישי) בגן יבנה 193 חולים פעילים ו-540 מבודדים. ראש המועצה, דרור אהרון: “עלינו להמשיך ולהקפיד על מילוי ההנחיות וההגבלות ובעיקר על איסור ההתקהלות, שמירת המרחק ועטיית המסיכה, רק כך נוכל לנצח את המגיפה”.
במועצה שומרים על קהילה חזקה גם במהלך הסגר, יחד עם מתנדבי זיקה, עובדי המועצה והמתנדבים מקרב תושבי היישוב, יוצרים קשר עם קשישים, מסייעים בכל פנייה וחוזרים לכל תושב.
מתנדבי זיקה ילוו את התושבים בתקופת הריחוק החברתי בפעילויות, משימות ומסרים שיסייעו להמשיך ולשמר את הקהילה. אהרון ציין: “אנא מכם, הסתכלו ימינה ושמאלה, בדקו בין השכנים מי בבידוד, מי חולה, מי לבד, מי זקוק לעזרה, דווחו לנו ונסיע לכל מי שזקוק לכך!!! יש בגן יבנה כיום מאות מבודדים, אנחנו לא מכירים ויודעים על כולם אז אנא עדכנו אותנו אם אתם בבידוד וצריכים משהו בפנייה אישית אלי, דרך המוקד, דרך הרווחה ובכל דרך אפשרית אל תישארו לבד – תיעזרו בנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן