news08.net/ads.txt

תמונה עדכנית ביבנה: 456 חולי קורונה, 424 שוהים בבידוד; ניידות המשטרה והפיקוח מבצעים סיורים ואכיפה מוגברת בפארקים וברחבי העיר

נכון לשעה זו, ישנם ביבנה  כ-456 נשאים פעילים חיוביים לנגיף מתוכם 424 נמצאים בביתם, 16 במלונות ו-16 מאושפזים בבתי חולים. מאז פרוץ מגפת הקורונה חלו 1,281 במצטבר, מתוכם 822 החלימו. מספר המבודדים עומד על 1,356 איש.
ביממה האחרונה בוצעו 242 בדיקות מעבדה, אחוז החולים המאומתים ממשיך להיות גבוה ועומד על 13.64%.
בעיריית יבנה ציינו כי הסגר לא פשוט לאף אחד ולשם כך זקוקים לשיתוף פעולה ולסיוע של כל אחת ואחד. ניידות המשטרה, הפיקוח ומתנדבי ”סיירת הקורונה” מבצעים סיורים ואכיפה מוגברת בפארקים, בגנים וברחבי העיר על-מנת למנוע התקהלויות. עיריית יבנה: “אנו מבקשים מכם להישאר בבית, רק כך נוריד את סיכון ההדבקה. על פי ההנחיות אין להיפגש בבתים של אחרים כולל המשפחה המורחבת. נתוני הקורונה אינם גזרת גורל הכוח בידיים שלנו לשנות אותם ואם כולנו נפעל יחד ובערבות הדדית נצליח בכך. זה מתחיל באחריות האישית שלנו, להקפיד על הכללים, כי אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות אחראי להידבקותו של אדם אחר. זכרו כי לאחר תקופת הסגר תשוב תכנית הרמזור וצבע העיר יקבע בהתאם לנתוני התחלואה. זוהי נקודה למחשבה רגע לפני ערב יום כיפור. רק כך נצליח”.
סגירת גני השעשועים ומגרשי הספורט – לאור נתוני התחלואה הגבוהים אנו קוראים לציבור התושבים להימנע משהייה בגני השעשועים ובמגרשי המשחקים הציבוריים. הכניסה למגרשי הספורט אסורה.
להלן עדכונים על מספר התושבים שנמצאו חיוביים לנגיף לפי שכונות מגורים:
שכונת נאות רבין- 125 (9-)
שכונת נאות שמיר- 10 (4+)
שכונת נאות בגין- 64
שכונת נאות בן גוריון- 61 (1+)
שכונת נווה אילן- 59 (5+)
שכונת נאות שזר – 38 (5+)
שכונת רמות ויצמן- 39 (8+)
שכונת נאות אשכול- 46 (15+)
אזורים אחרים- 14 (7-)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן