news08.net/ads.txt

תמונה עדכנית ברמלה: 753 חולים מאומתים, 1095 מבודדים; אכיפה נרחבת בעיר

בעיריית רמלה מעדכנים כי נכון להיום ברמלה 753 מאומתים לנגיף הקורונה. מאז פרוץ מגפת הקורונה נדבקו במצטבר 2,856 תושבים, מתוכם 2040 החלימו. מספר המבודדים עומד על 1095 איש.  ביממה החולפת בוצעו 502 בדיקות מעבדה, אחוז החולים המאומתים עדיין ממשיך להיות גבוה ועומד על 13.1%.

הפיקוח העירוני ומשטרת רמלה מגבירים את האכיפה ברחבי העיר בנושא מניעת התקהלות, עטיית מסיכה והקפדה על הנחיות התו הסגול. בעירייה מזכירים כי חולה מאומת/ת או מבודד/ת חייבים להישאר בבידוד ביתי ובשום אופן לא לצאת למרחב הציבורי. בני משפחה אשר באים במגע עם המבודד, נמצאים גם הם בבידוד ואין לצאת למרחב הציבורי. כמו כן, גם אם התוצאה בבדיקת הקורונה שלילית, חובה להשלים את 14 ימי הבידוד שכן הנגיף יכול להתפרץ בכל אחד מהימים ולהדביק אחרים.  בעירייה נמסר: ״אם נפעל יחד ובערבות הדדית נחזיר את רמלה להיות ירוקה״.
להלן רשימת עשרת שכונות המגורים ברמלה עם מספר גבוה של תושבים מאומתים לנגיף – נכון ליום 7.10.20:

שכונת נאות בגין- 149
שכונת גיורא – 84
שכונת נווה דוד – 55
שכונת קריית האומנים – 51
שכונת אשכול – 50
שכונת השופטים – 45
שכונת בן-גוריון – 43
שכונת ויצמן – 40
שכונת נאות יצחק רבין – 31
שכונת רמת דן – 29

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן