news08.net/ads.txt

תמונות קשות לצפייה | מפקחי משרד החקלאות הצילו 2 סוסים במצב קשה במושב נועם

הכול התחיל בימים האחרונים כאשר בעקבות מידע שהגיע למשרד, הגיעו רופאת הסוסים של המשרד יחד עם מפקחי המשרד, שם מצאו שני סוסים במצב קשה, שכל אחד מהם סובל מפצעים ופגיעות שלא טופלו זמן רב. הסוס פוני שהיה במקום סבל ממחלה קשה בעיניו – שכמעט גרמה לעיוורון וכן מפגיעה קשה ברגלו השמאלית-הקדמית, והסוסה סבלה מכאבים עזים ברגליה, כתוצאה מפגיעה קשה במפרקים, שגרמו לעיוות הרגליים ולקשיי הליכה. גורמי המקצוע מטעם משרד החקלאות שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני שהציל את הסוס פוני מעיוורון, ומיד לאחר מכן, החליטו לפנות את הסוסים בהקדם האפשרי לבית החולים הווטרינרי.

מחקירה ראשונית עולה כי, הבעלים של החווה נפטר לפני שבועיים ואף אחד אחר לא המשיך לטפל בשני הסוסים הללו. עוד עלה, כי בעקבות ההזנחה, וחוסר במזון ושתייה זמינים לסוסים, השניים החלו לאכול חבלים וכל אשר מצאו במקום. אלו הביאו לפגיעה גם במערכת העיכול של השניים. כעת, שני הסוסים קיבלו את הטיפולים הדחופים שנדרשו להם, הפוני עבר ניתוח חירום ברגלו וטיפול כירורגי בעיניו, והשניים החלו בתהליך שיקום שצפוי להימשך עוד מספר חודשים. לאחר מכן, מאמינים במשרד החקלאות כי יוכלו השניים למצוא בית חם.

ד”ר צביה מילדנברג, רופאת הסוסים בשירותים הווטרינרים במשרד החקלאות: “הגעתי למקום ומצאתי סוס פוני וסוסה מבוגרת במצב קשה. אני מקווה שהסוסים הללו ישתקמו בהקדם והם יוכלו למצוא בית חם שייתן להם אהבה. אני קוראת לכולם ולכולן להיות ערניים, להמשיך ולדווח על הזנחות של בעלי חיים או על כל מקרה בו עולה החשד להתעללות בבעל חיים למוקד המשרד, בטלפון: 6016*”.

צילום: משרד החקלאות ופיתוח הכפר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן