news08.net/ads.txt

תמיהה בקרב חברי המועצה: מדוע יעל בק ויערה ספיר שלא ניצלו את התקציב שקיבלו אשתקד, זכו לתקציבים גבוהים השנה?

בימים בהם מוקד שיחת היום בעיריית רחובות, סובב סביב תקציב 2017, יש מי שתמה באשר לעשייתן של שתי חברות המועצה הצעירות, יערה ספיר ויעל בק, אשר באופן מפתיע לא ניצלו את התקציב שקיבלו בתיקים עליהם הן אמונות, באופן כזה, שיאפשר הגדלה או הקצבה של תקציב זהה עבורן תקציב לשנה הנוכחית.

יערה ספיר
לראיה, חברת המועצה יערה ספיר המחזיקה בתיק פיתוח בר קיימא תוקצבה אשתקד בסכום של 170,000 שקלים וניצלה מתוכם 800 שקלים (במילים: שמונה מאות שקלים!). דף הפייסבוק שלה זכה לאזכור אחרון ב16 בינואר, או אז שיתפה פוסט של “שחרית”, אזר עידכן על ערב מלא פעילים מכל הארץ – חברי מועצות מקומיות ועיריות, פעילים עירוניים ואפילו חברת כנסת אחת שהגיעו אל מתנ”ס קרית משה ברחובות בכדי לקדם עשייה קהילתית ופוליטית אחרת.

הפוסט הקודם של ספיר, שותף חודשיים קודם לכן, ובו סיפרה על קבוצת פעילי סביבה על אופנים החוזרת לפעילות בגן המייסדים ללא תשלום ולרווחת הכלל. באותו החודש בדיוק (נובמבר, אשתקד) סיפרה על “עוד פעילות שהצריכה אורך נשימה אבל אט אט מתגשמת”, לדבריה כאשר התייחסה לבריכת החורף במזרח העיר שתהפוך לשמורת טבע.

בפועל הקציב ראש העיר רחמים מלול, לתיק זה, שוב סכום של 170,000 שקלים, אך האם הפעם תבזבז ספיר את הכספים לטובת פיתוח בר קיימא? ימים יגידו.

יעל בק
יעל בק: מחצית מהתקציב נוצל, בשנה הבאה הוא יוגדל – למה? כובע!
לעומתה של חברת המועצה ספיר, ניצלה חברת המועצה יעל בק, מחזיקת תיק קידום מעמד הילד ונוער במצבי סיכון, 263,300 שקלים המהווים כמחצית מהסכום שהוקצב לה בשנת 2016. למרות העובדה לעיל, קרי: ניצול מחצית הסכום בלבד, מסיבה שאינה ברורה, הוחלט להגדיל את סכום התקציב לתיקה, מ460,000 שקלים ל555,000 שקלים.

אגב, נציין בזאת כי עלעול בדף הפייסבוק של בק, פעיל יותר. הפוסט האחרון בו פורסם אמנם רק ב25 בדצמבר אשתקד, ובו שיתוף קמפיין מיוחד ל׳עידוד סובלנות׳, מהכינוס של ילדי הפרלמנט העירוני, אשר התקיים ב22 בדצמבר בעירונוער. ארבעה ימים קודם לכן שיתפה בק סרטון לכבוד שבוע זכויות האדם וב17 בדצמבר, שותף פוסט הנוגע לתיקה: במסגרת הועדה לקידום מעמד הילד הוחלט להקים תכנית עירונית ׳למניעת וצמצום תופעת הבריונות והאלימות ברשת׳ – פרויקט חדש בנושא, בשיתוף ׳הכפתור האדום׳. פוסט קודם שותף ב10 בדצמבר בנושא קורס ׳שגרירי גישור׳ לנוער, שיתוף פעולה עם סגן ראש העיר, מתן דיל וב9 בדצמבר פוסט של אילן גילאון.

חברי המועצה, קולגות של השתיים, לא הסתירו את זעמם על התקצוב המוגזם, לדבריהם. “מדוע מגיע להן הסכומים האלה אם בין כה הם לא בשימוש?, שאל אחד מחברי המועצה, “יערה השתמשה בסכום מגוחך של 800 שקלים ויעל רק בחצי ממה שיש לה, עדיף היה לראש העיר שייתן את הכספים לחברי מועצה שצריכים אותם לצורך פעילויות לטובת הציבור”

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן