תמיכה משמעותית לרשויות המקומיות בגזרה הדרומית של חבל תקומה

מעל 10 מיליון ש”ח הוקצו לרשויות המקומיות בגזרה הדרומית של חבל תקומה לחיזוק החוסן האזרחי והקהילתי של מפוני חבל התקומה

יצא לדרך שיתוף פעולה בין משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי למנהלת תקומה לחיזוק החוסן האזרחי והקהילתי של מפוני חבל התקומה, ובתוך כך טיפול בבני נוער במוקדי הפינוי.

תמיכה זו נועדה לתת מענה לפערים שהוצפו על ידי הרשויות המקומיות בשיח שהתקיים עימם בחודשיים האחרונים. תכניות אלו יאפשרו לכל רשות לצקת תוכן ומענים מותאמים לקהילות אשר באחריותן.

סך התקציב שהוקצה לטובת פרויקט זה עומד על 10.5 מיליון ש”ח.

התוכנית נבנתה לאחר זיהוי מצוקות שעלו מהשטח לגבי פלח נוער שלא היה לו מענה קודם, כפי שעלה מעבודת השטח של המנהלת עם המשרד מול המפונים והרשויות המקומיות.

הסיוע יינתן עבור פעילות של העצמה קהילתית, פיתוח ארגוני, חיזוק השייכות והזהות, אירועי פנאי ותרבות ומענה לנוער במוקדי הפינוי.

יצחק וסרלאוף, שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי: “תמיכה במשפחות המפונים וברשויות ‘האם’ שלהן, היא מהראשונות בסדרי העדיפויות של משרדנו. במסגרת מחויבות זו, אנו מורדים כעת לשטח, עם שותפינו במנהלת ‘תקומה’, למעלה מ-10.5 מיליון ₪ של תקציב גמיש וחיוני לשימוש הרשויות המפונות. התקציב יאפשר לאותן רשויות לספק לתושביהן היקרים רשת ביטחון נדרשת של תמיכות פיזיות ורגשיות ומגוון רחב של פעילויות הפגה, חינוך והעשרה לבני נוער. נמשיך לעבוד יחד עם שותפינו ברשויות ובממשלה ולהוריד לשטח מענים ממשלתיים מהירים, ממוקדים ותכליתיים”.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות תקשורת והסברה - משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן