news08.net/ads.txt

תמיכה רחבה באליהו רביבו לפריימריז השפלה

אליהו רביבו, איש רב אשכולות, סמנכ”ל בכיר בחברת יזמות, שמאחוריו רזומה עשיר, הכולל ייזום וניהול פרויקטים מוצלחים, נענה לבקשת חבריו הרבים ממרכז הליכוד, ובעיקר לבקשת האח עו”ד יאיר רביבו, המכהן כ-9 שנים, בהצלחה רבה, כראש העיר לוד, והצהיר השבוע על התמודדותו בפריימריז של הליכוד.

“עם ישראל נמצא בצומת דרכים קריטי” אומר רביבו. “הליכוד בראשות בנימין נתניהו חייב לנצח בבחירות לכנסת. כדי לנצח, רשימת הליכוד לכנסת חייבת לשקף ניסיון רב ומחויבות למחנה הלאומי. לאחר שבנימין נתניהו יקים ממשלה ימנית רחבה, אפעל בכול כוחי לקידום העיר לוד והאזור כולו, תוך שימת דגש על המשך הזהות היהודית של מדינת ישראל, מדינת היהודים, החזרת המשילות וקידום עסקים באזור”.

ראש העיר רביבו הפך למנהל המטה הביע תקווה שאליהו ייבחר: “על מנת שהערים באזור השפלה תתקדמנה בצעדי ענק, ובמיוחד בתקופת ההתחדשות העירונית שהיא צורך השעה במדינה, אנחנו חייבים חבר בכנסת ישראל”.

פנחס עידן, יו”ר רשות שדות התעופה וראש העיר לוד לשעבר: “מיד לאחר ששמעתי שאליהו רביבו מתמודד, הסרתי את מועמדותי. חייבים לאחד כוחות למען העיר לוד והאזור כולו!” רביבו השיב: “פנחס היקר, אנחנו מכירים אחד את השני במשך שנים רבות. אני מודה לך מאוד, על כך שהבעת את תמיכתך הבלתי מסויגת בי. אני מעריך את זה, ואשמח לשרת את כל תושבי מחוז השפלה ולייצג את צרכי העובדים, ממקומי בכנסת. אייצג נאמנה את כל עובדי ותושבי האזור”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רועי
רועי
1 year ago

פח אשפה, תשלח דואר זבל למשהו אחר

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רועי
רועי
1 year ago

פח אשפה, תשלח דואר זבל למשהו אחר

דילוג לתוכן