news08.net/ads.txt

תנועת “כנפיים של קרמבו” קיימה טקס מרגש לקליטת החניכים החדשים. מתן דיל: להם יש את הכנפיים האמיתיות, של הנפש, ההתגברות וכוח הרצון”

“תנועת הנוער ‘כנפיים של קרמבו’ נועדה להוביל לשינוי חברתי בקרב ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים ואני גאה מאד על הקמת סניף התנועה בעירנו, בטח כשהוא זוכה להצלחה ולביקוש גדולים כל כך”, את הדברים הללו אמר סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו”ד מתן דיל בטקס מרגש לקבלת חניכים חדשים לפעילות של תנועת ‘כנפיים של קרמבו’ ברחובות.

“אני נרגש בכל פעם מחדש לראות את בני הנוער אשר לוקחים חלק בפעילות התנועה ותורמים ממרצם ומזמנם עבור חניכיה” הוסיף דיל, “מלבד תנועת ‘כנפיים של קרמבו’, צעירי העיר לוקחים חלק בפעילות התנדבותית, ערכית וחינוכית, בתנועות נוער ובמסגרות שונות, במשך כל השנה. לילדים האלה יש את הכנפיים האמיתיות. הכנפיים של הנפש, של ההתגברות וכוח הרצון, ואלה הכנפיים שיובילו אותם מעלה מעלה, למקום שבו אפילו השמיים אינם הגבול”.

מסדר הכנפיים’ הינו טקס מרגש המהווה חלק משמעותי ובלתי נפרד מתנועת הנוער ‘כנפיים של קרמבו’ אותה יזמה מייסדת התנועה, קלאודיה קובי. במהלך טקס ‘מסדר הכנפיים’ מוענק לחניכי התנועה ‘אות כפיר’, על שם החניך הראשון של התנועה שמהווה סמל לחזון התנועה. במהלך הטקס זכה מתן דיל לתעודת הוקרה מטעם תנועת ‘כנפיים של קרמבו’ על המסירות וההשקעה למען הצלחת התנועה וחניכיה.

עו"ד מתן דיל בטקס לקליטת חניכים חדשים ב"כנפיים של קרמבו"
עו”ד מתן דיל בטקס לקליטת חניכים חדשים ב”כנפיים של קרמבו”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן