news08.net/ads.txt

תעלומה בפסטיבל יצורי הלילה ב”עם הטבע”

מי הנערה שהציעה נישואין לשדון הקומפוסט?

מעל 600 אנשים – הורים וילדים מגיל שנתיים הגיעו לפסטיבל “יצורי הלילה” ביער המכושף של “עם הטבע” שהתקיים משך 3 ימים בחנוכה שבשבוע שעבר.

המבקרים התקבלו על ידי פיית הקיפודים שביקשה את עזרתם בהתמודדות עם הסכנה שאורבת ליער ולעולם כולו. הפייה הנחתה את המבקרים לעקוב אחרי שביל אורות מנצנצים (עששיות יפייפיות שהוכנו מקרטוני חלב בשימוש חוזר על ידי עשרות ילדים והורים מגן יבנה). בדרכם, המבקרים היו צריכים להיזהר מהמכשף הרשע ולהשיג אבקת קסמים וזהב היער שאותם מסרו למכשפות הטובות. ליד המדורה, בעזרת הכישוף העתיק, הקסם עבד והמבקרים הצליחו להחזיר את האור לעולם.

עשרות משפחות הביאו לפסטיבל שקיות מלאות זבל אורגני מהבית. סה”כ  המבקרים אספו כ- 100 ק”ג זבל אורגני שהועבר במהלך הסיור הקסום לשדון הקומפוסט. בעזרת השדון הילדים למדו איך להכניס את הזבל האורגני לקומפוסטר, כיסו אותו בעלים יבשים ולמדו איך ניתן להפוך את הזבל ל”זהב היער”- קומפוסט שחוזר לאדמה ומדשן אותה במקום להגיע למשאית הזבל או למטמנה וכך מייצר זיהום מי תהום וזיהום אויר.

והנה התעלומה: בספר האורחים, בצד עשרות רבות של תגובות נלהבות של הורים וילדים נמצא גם המשפט הבא: “שדון הקומפוסט- אחד יחיד ומיוחד- התינשא לי?”  המשפט חתום בציור של לב אבל אין עליו חתימה וכמובן לא מספר טלפון.

“מאז הפסטיבל, יצורי הלילה הפעילו כל קסם וכישוף שיש להם כדי לגלות מי הנערה שהבחינה בסגולותיו המיוחדות של השדון ומעוניינת להינשא לו” מספרת אורלי קנת מנהלת “עם הטבע”.

“מכיוון שלא הצליחו בקסמיהם, החלטנו לסייע להם ולפנות לעזרת הציבור באמצעות הכתבה הזו. אם מישהו מכיר את הבחורה המסתורית, אנא שילחו לנו את מספר הטלפון שלה ונחבר אותה לשדון המתוק. אין לנו ספק שהם יוכלו להקים בית אקולוגי מקסים ביער, לייצר המון קומפוסט ולברוא ביחד עולם ששווה לחיות בתוכו!”

צילום: דוברות עם הטבע

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן