news08.net/ads.txt

“תעצור, אני אומר לך תעצור אתה מצולם” צפו במרדף של רס”מ תומר מרציאנו באילת אחרי רוכב קורקינט שסיכן חיי אדם

“תעצור, אני אומר לך תעצור אתה מצולם, תעצור” | במהלך השבת, בפעילות שגרתית, הבחין שוטר סייר במשטרת אילת, רס״מ תומר מרציאנו, ברוכב קורקינט כשהוא רוכב על המדרכה ומסכן הולכי רגל ברחוב חטיבת גולני. השוטר הורה לו לעצור, אולם הרוכב סירב והמשיך בנהיגתו הפרועה, תוך שהוא חוצה כבישים, עולה על אי תנועה, נוהג בניגוד לתנועה ומסכן את משתמשי הדרך.

לאור התעלמותו של הרוכב, דיווח השוטר לצוותי הסיור שהיו במשמרת באותה העת, והחל מרדף אחריו עד אשר נעצר ע״י השוטרים בכביש הסמוך לנמל התעופה הישן. בעת החיפוש על גופו נמצאו סמים מסוכנים מסוגים שונים על כן נעצר והובא לחקירה. חקירת התיק בעיצומה.

רס״מ תומר מרציאנו: ״הבחנתי ברוכב והנחתי אותו מספר פעמים לעצור, מתוך דאגה למה שיכול היה לקרות… בפעם הראשונה רציתי לשוחח עימו ולהבהיר לו כי ברכיבתו על המדרכה הוא מסכן חיים, במקום זאת נאלצתי לרדוף אחריו בעוד הוא ממשיך לסכן חיים ואת עצמו -הוא כמעט ונדרס פעמיים. בסופו של דבר הוא נעצר כשהוא בריא ושלם וייתכן שאם לא היה נעצר פני הדברים היו נראים אחרת״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיל
גיל
2 years ago

סרטים הם האשמים העיקריים

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיל
גיל
2 years ago

סרטים הם האשמים העיקריים

דילוג לתוכן