news08.net/ads.txt

תערוכה בבניין המשטרה באילת: “בוחרות בחיים”

תערוכה באילת: “בוחרות בחיים” | במסגרת יום המאבק הבין-לאומי למניעת אלימות נגד נשים, שיחול בסוף השבוע, מפקד משטרת מרחב אילת, ניצב משנה משה פינצי

, פגש במשרדו את מנהלת היחידה לקידום האישה באילת, מגי טובל, מנהלת סניף ויצו אילת, בטי סמילמיץ ומנהלת אגף הרווחה בעיריית אילת, הגב׳ פרידה בן לולו והזמין אותן לארח במבנה החדש והמרשים של המשטרה את תערוכת ״בוחרות בחיים״ – תערוכת צילומים ותמונות פרי יצירותיהן של אמהות שהשתתפו בקבוצת פוטותרפיה ונשים במרכז הרב תחומי לטיפול ומניעת אלימות של האגף לשירותים חברתיים בעיריית אילת.

כל אחת מהיצירות מבטאת את קולה של אישה שנאלצה להתמודד עם השלכות של אלימות במשפחה. התערוכה מוצבת בקומת הכניסה של בניין המשטרה ופתוחה לקהל הרחב למשך השבועיים הקרובים.

ניצב משנה משה פינצי: ״המשטרה היא הצעד הראשון במאבקה האישי של אישה שחווה את תופעת האלימות יום יום. כל עבירת אלימות במשפחה בכלל וכנגד נשים בפרט מטופלת ביסודיות מתוך מטרה למצות את הדין עם העוברים על החוק ועל מנת לעודד את הנשים, קורבנות העבירה, לא להשלים עם מצבן ולדווח בהקדם למשטרה – דיווח מציל חיים״.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן