תערוכת אמנות “מברשות לחופש” למען שחרורו של כפיר ביבס וכל החטופים

כפיר ביבס הפעוט הג’ינג’י יציין יום הולדת שנה ב-18 בינואר למענו ולמען כל החטופים מבקשת תערוכת האמנות בברלין להפגין סולידריות ולמשוך תשומת לב בינלאומית למצב הבלתי נסבל של משפחת ביבס ושל שאר החטופים.

מאבק ההסברה הבינלאומי להשבת החטופים בבירת גרמניה: 

תערוכת אמנות “מברשות לחופש” למען שחרורו של הפעוט הג’ינג’י כפיר ביבס, לרגל יום הולדתו הראשון שיצוין ב-18 לינואר, תיחנך בברלין.

מאחורי המיזם עומדת CAM התנועה למאבק באנטישמיות בשיתוף קבוצת “אמנים למען ישראל” Artists 4 Israel ו- Israel-is

כשכפיר ביבס מתקרב ליום הולדת שנה ב-18 בינואר, נסיבות ציון שנה להיוולדו רחוקות מלהיות חגיגיות. באופן טראגי, עם חלוף הימים, כפיר בילה חלק ניכר מחייו הצעירים בשבי בעזה, בעקבות חטיפתו על ידי חמאס ב-7 באוקטובר, יחד עם אחיו אריאל, אמו שירה ואביו ירדן.

כעת הם עברו למעלה מ-100 ימי שבי. כדי להפגין סולידריות וגם למשוך תשומת לב בינלאומית למצב הבלתי נסבל של משפחת ביבס ושל שאר החטופים,

התנועה למאבק באנטישמיות CAM, Israel-is ו”אמנים למען ישראל”  Artists4Israel מארגנים תערוכת אמנות בברלין אשר תושק ב-18 בינואר. במעמד ההשקה, יציגו אמנים ישראלים ממנעד רחב של תחומים את יצירותיהם בפני דמויות מפתח בתחום התרבותי, הפוליטי, ובפני נציגי התקשורת. מארגני התערוכה מזמינים אמנים מרחבי העולם להשתתף ולתרום מיצירותיהם, במטרה להעלות את המודעות ולהביע תמיכה בלתי מעורערת בבן הערובה הצעיר ביותר.

סשה רויטמן-דרטווה מנכ”ל CAM התנועה למאבק באנטישמיות: “לרגל יום הולדתו של כפיר, 18 בינואר, התערוכה תציג את העבודות שיבליטו בדרכים יצירתיות את מצוקתו של כפיר. אני קורא לקהילת האמנות להתאחד כדי ליצור נרטיב ויזואלי שמהדהד בעוצמה, ומדבר חזק יותר ממילים. מה שקרה ב-7 באוקטובר היה השלב הראשון בעוד ניסיון רצח עם של העם היהודי, והתערוכה החדשה שתושק דווקא על אדמת גרמניה, בברלין, תעמוד כתוכחה פומבית רבת עוצמה לכל אלה שמכחישים או מעוותים את אמיתות הפשעים הנוראיים שבוצעו באותו יום, והוא מגלם את הקריאה שלנו למנהיגים ואנשים בעלי השפעה ברחבי העולם להפעיל לחץ מרבי על חמאס להחזיר את החטופים הביתה”.

התערוכה ששמה המצמרר “מברשות לחופש: מחווה אמנותית לבן ערובה בן שנה”, פתוחה, כאמור, לצורות שונות של ביטוי אמנותי כולל ציורים, פסלים, אמנות דיגיטלית, או כל מדיום אחר.

מועד אחרון להגשה: 15 בינואר 2024, פורמט: נא לשלוח את יצירות האמנות בליווי תיאור קצר לכתובת המייל: [email protected]

אודות CAM “התנועה למאבק באנטישמיות”: נוסדה בשנת 2019 והפכה לקול מוביל, בועט וצעיר במאבק הבינלאומי באנטישמיות. כמנכ”ל התנועה משמש סשה רויטמן-דרטווה. דרטווה הקים את מדור הניו-מדיה בחטיבת דובר צה”ל וניהל אותה במהלך המבצעים “עמוד ענן”, “צוק איתן”, חטיפת ורצח שלושת הנערים ושחרור גלעד שליט. כמו כן עמד בראש יחידת המאבק בדה-לגיטימציה של ישראל בעולם במסגרת “הקונגרס היהודי העולמי”.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תיירות, תרבות ופנאי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: CAM

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן