תערוכת ציורים מקוריים של שושנה דמארי

IMG-20180713-WA0046

מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל משיק את תערוכת “הביטו אל האור” עם ציורים מקוריים של מלכת הזמר העברי. ערב הפתיחה ייערך ב-14.8 עם מופע מחווה לדמארי במעמד בני משפחתה

את שושנה דמארי כולם מכירים כמלכת הזמר העברי, כלת פרס ישראל לשנת 1988, אך מעטים יודעים כי הזמרת ששיריה הפכו לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית, עסקה בזמנה הפנוי בציור ופיסול. מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל הפועל תחת עיריית רחובות ובניהול החברה העירונית רחובות, יקיים ב-14 באוגוסט ערב השקה ייחודי לתערוכת הציורים מעשה ידיה של  שושנה דמארי תחת השם “הביטו אל האור” במסגרתה יוצגו 17 ציורים מתוך מאות הציורים שציירה. הציורים נבחרו בקפידה ומציגים את חייהם של יהודי תימן, פורטרטים וזיכרונות מתימן ומארץ ישראל.

בערב פתיחת התערוכה (שתוצג עד ה-14.11.18) יתקיים אירוע חגיגי במעמד משפחתה של שושנה דמארי וחבריה הקרובים. הערב בשיתוף עמותת “אעלה בתמר” יכלול מופע מחווה מרגש למלכת הזמר העברי עם מיטב שיריה המוכרים והאהובים, מלווים בקטעי קישור וסיפור חייה. הפקה וניהול מוסיקלי: אופיר שמעוני. בתכנית האמנותית: הזמרים איתמר כהן, זוהר בן עטר וגיא ברכה.

כרטיס בעלות של 70 שקלים ניתן לרכוש במרכז מורשת (אברבנאל 7, רחובות), באתר האינטרנט ובטלפון 073-3946150. מספר מקומות מוגבל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן