news08.net/ads.txt

תעשו הרבה כבוד לאלופי הרולרבליידס מרחובות

נציגי העיר רחובות קטפו מקומות מכובדים באליפות החורף במרוצים ברולרבליידס, בראשם שיר עלימה, אלופת ישראל שזכתה במקום הראשון

עיריית רחובות והחברה העירונית גאות בהישגים של בני העיר באליפות החורף במרוצים ברולרבליידס, שהתקיימה על מסלול האתלטיקה באצטדיון העירוני של קריית גת. בתחרות זו, שהתקיימה בסימן חג החנוכה וסוף שנה אזרחית, התחרו על מסלול האתלטיקה כ-150 ספורטאים ממועדונים שונים מרחבי הארץ ממועצה אזורית חוף אשקלון בדרום ועד טמרה בצפון.

בתחרות זכו במדליות גם ספורטאים תושבי רחובות אשר מתאמנים במועדון המרוצים ברולרבלייד ,”speed iL” הפועל בספורטק העירוני. שיר עלימה, אלופת ישראל אשר ייצגה את העיר רחובות בגביע אירופה באוגוסט האחרון, זכתה במקום הראשון במקצה עילית בנות 2000 מטר לאחר שסיימה את המסלול תוך 4:14 דקות. בנוסף, עלימה קטפה גם את המקום הראשון בספרינט 100 מטר תוך 13.3 שניות.

מאמן הקבוצה מרחובות, שניר שגיב, לקח את המקום השני במקצה העילית בספרינט 100 מטר עם זמן מרשים של 11.85 שניות. במקצה הנוער לכיתות ז’ ומעלה קטפו אילאיל שלאין את המקום השלישי במקצה הבנות וראם בכר פוקס את המקום השלישי במקצה הבנים. במקצה הילדים בכיתות ג’-ד’ לאחר חצי גמר קשוח, נתנאל עלימה העפיל למרוץ הגמר וסיים אותו, לאחר מאבק קשה, במקום השני והמכובד.

ראש העיר רחובות רחמים מלול: “תושבי העיר רחובות וצעיריה זוכים להישגים מרשימים על הצטיינותם ומביאים לה כבוד רב. אני מברך את הספורטאים הצעירים ומאחל להם הצלחה בהמשך דרכם”. 

מחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי: “ענף הרולרבליידס תופס תאוצה ומעורר עניין רב, על המגרש ומחוצה לו, כענף ספורט תחרותי ומעניין לכל דבר. ההישגים של ספורטאי העיר רחובות מעידים על כך ואנו כבר נערכים לקראת הרישום לשנה הבאה”.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “העיר רחובות מקדמת אורח חיים בריא ופעילות ספורטיבית. העיר זוכה להישגים בתחומי ספורט שונים בהדרכתם והנחייתם של נשות ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה. בהזדמנות זו אודה לצוות המאמנים ולספורטאים הצעירים והנמרצים”.

איל קרפל, שמנהל כיום מועדון שמתפרס על שלוש ערים (נס ציונה, רחובות ומועצה אזורית גזר): “אני מודה לחברה העירונית על התמיכה בספורטאים תושבי ההעיר. התחרות היתה אחת המרשימות שהתקיימו עד כה עם יציע קהל כמעט מלא ואני מחכה ליום שבו נארח תחרות בסדר גודל כזה ואף גדולה יותר גם ברחובות”.

צילום: מאירה רז

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן