news08.net/ads.txt

תעשו כבוד למצטיינת ‘אחוה’: אורית כהן מגדרה

המכללה האקדמית אחוה ערכה טקס הוקרה חגיגי לסטודנטים המצטיינים בתארים ראשון ושני מכלל בתי הספר, בסימן שנת ה-50 לאחוה. במסגרת האירוע, אשר נערך במעמד נשיאת המכללה פרופ’ יפעת ביטון, יו”ר האסיפה הכללית של המכללה, אלוף במיל’ חגי טופולנסקי, מר גבי נחום חבר ועד המנהל של המכללה, מנכ”לית המכללה ד”ר אתי גרובגלד, דיקני בתי הספר, דיקן הסטודנטים, הסגל האקדמי והמנהלי של המכללה סטודנטים ובני משפחותיהם, הוענקו תעודות הצטיינות ל-46 סטודנטים, מתוכם 14 מצטייני נשיאה, 30 מצטייני דיקן ו-2 הצטיינות אישית. מבין המצטיינים אישית, אורית כהן מגדרה, סטודנטית ללימודים רב תחומיים. אורית נרשמה ללימודים אקדמיים באחוה כנגד כל הסיכויים ועל אף שהייתה על סף פרישה מהלימודים בעקבות הקשיים, היא קיבלה תמיכה גדולה מהמכללה וכיום היא סטודנטית מצטיינת. כעת, היא פעילה חברתית המסייעת לסטודנטיות נוספות.

במהלך הטקס, התרגשו המשתתפים מסרטון שהופק במיוחד לרגל חגיגות היובל למכללה האקדמית אחוה, במסגרתו השתתפו סטודנטים מצטיינים מהעבר אשר בירכו את המצטיינים בהווה. בין המשתתפים הייתה גם אשת החינוך ובוגרת המכללה, שרה ביטון, אימה של פרופ’ יפעת ביטון, נשיאת המכללה. עוד במהלך הטקס נערכה הופעה מיוחדת של להקת המכללה ‘קולות שלובים’ – מיזם חברתי מוזיקלי ייחודי של המכללה כחלק מתכנית התקווה הישראלית. מדובר בהרכב רב תרבותי של סטודנטים יהודים וערבים, הלומדים ויוצרים יחדיו, בהנחייתה של המרצה חנה לוי-אבוחצירא.

נשיאת המכללה פרופ’ יפעת ביטון: “הסופר אוסקר וילד אמר ש’הצלחה היא מדע. כך שאם יתמלאו כל התנאים הדרושים לה היא תקרה’, זה רק נשמע פשוט. אתם המצטיינים פתרתם את המשוואה הזו, פיצחתם את נוסחת ההצלחה. על כך מגיעות לכם תשואות. אתם טובים לא רק בהשוואה לאחרים, אתם מצוינים. מצוינות היא אורך חיים מתמשך של מיצוי הפוטנציאל השכלי, הרגשי, החברתי וההתנהגותי של האדם. אצלנו באקדמית אחוה האמונה היא שבכל אדם יש פוטנציאל לבולטות ותפקידנו לאפשר לכם להוציא את הפוטנציאל מן הכוח אל הפועל. אנחנו מעודדים את הסטודנטים שלנו ל’מיצויינות’- מיצוי של מצוינות שטמונה בכל אחת ואחד, והעידוד שלכם להיות הכי טובים שאפשר ביחס לעצמכם. בשנת ה-50 למכללה המצוינות שלכם בטקס היא חלק חשוב ואבן היסוד בשרשרת המצוינות המטופחת פה כבר יובל שנים. אתם מסבים גאווה לכולנו. עלו והצליחו”.

יו”ר האסיפה הכללית של המכללה, אלוף במיל’ חגי טופולנסקי: “נבחרתם בזכות מי שאתם, בזכות היכולות שלכם לכוון גבוה ולהגיע לשם. בשל הנורמות והערכים הגבוהים שאתם מייצגים עבורכם. הורי המצטיינים אתם כאן בזכות ההכוונה והחינוך, זהו יום חגכם. אנחנו מעריכים ומודים לכם במיוחד ביום זה. יישר כוח לבוגרים והמשך הצלחה”.

גבי נחום, חבר הועד המנהל של המכללה האקדמית אחוה: “אחוה זה מקום בו לומדים ועובדים זה לצד זה אנשים טובים מכל מגזרים ומוכיחים יום-יום שאפשר ונכון לחיות יחד. ההישגים שלכם הם הוכחה נוספת לאפשר הזה. אנחנו מוכיחים שאפשר לתת יחד מקום לשונה, להיות שותפים ליצירה חדשה. יש נחת לכם ומכם המצטיינים, אתם מקבלים הכרה כתובה שיש לכם את היכולות להיות הראשונים והמובילים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן