תצדיעו להן: אלו הנשים שמובילות את יחידת החקירות והמודיעין במרחב אילת

אם יש רגע מרגש בלהיות אשה עיתונאית הוא הרגע הזה בו מתאפשרת ההזדמנות להעניק במה לאשה אחרת – ובמקרה הזה לנשים אחרות. תענוג גדול לתת במה לנשים החזקות באילת, נשים צעירות, אמהות שעושות חיל במשטרה ובמיוחד בתפקיד הרגיש אותו הן מבצעות: מפקדות ביחידת החקירות והמודיעין מרחב אילת.

ואלו הן: רס”ב לימור אשכנזי, אם ל-2, רכזת חקירות; פקד אפרת אקלר, אם ל-1, קצינת חקירות ומעצרים, סנ”צ חגית בן שאנן, אם ל-3, קצינת חקירות ומודיעין, רס”ב מיכל רידר אם ל-2, מפקדת מכלול מודיעין, רפ”ק עו”ד שרית קביץ אם ל-3, ראש לשכת חקירות, רס”ב פרח צרור, אם ל-3, קצינת מרכז שירות לאזרח, פקד מאיה מאירי, אם ל-2, משמשת בתפקיד קצינת משפחה ועבירות מין וקד בת אל דמרי, אם ל-2 קצינת נוער.

ויש עוד מישהי, בתמונה הבאה, הנמצאת תמיד מאחורי הקלעים: סנ”צ ד”ר נאוה דיהי, דוברת משטרת מחוז הדרום. פשוט לא יכולתי לוותר על אשה חזקה נוספת במערך המופלא הזה של נשים חזקות ששמות את אילת על המפה – בתחומן.

כולן עובדות סביב השעון 24/7 – לילות כימים, חגים ושבתות, נלחמות בפשיעה ברגישות, מקצועיות ואהבה גדולה למקצוע, מצליחות לשלב בין קריירה לבית – ילדים, זוגיות ומשפחה, והמסר שלהן: “כי אין ציפור שעפה גבוה מידי, כל עוד היא עפה בכנפייה שלה”. פייר? להצדיע להן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן