news08.net/ads.txt

תקווה חדשה בירידה תלולה | מאיר יצחק הלוי: “אני לא יודע איפה טעינו, אני לא מומחה לסקרים, אני מומחה לעבודה ציבורית”

ראש עיריית אילת – מאיר יצחק הלוי, מתמודד מספר 7 מטעם “תקווה חדשה” בבחירות, התראיין אתמול לגולן יוכפז וענת דוידוב בתכניתם ב-103FM והתייחס לירידה של גדעון סער ומפלגתו בסקרים. כידוע, בסקר חדשות 13 ירדה הסיעה ל-9 מנדטים בלבד.

“אני לא יודע איפה טעינו אני לא מומחה לסקרים, אני מומחה לעבודה ציבורית. גדעון סער בשונה מאותם מנהיגים שכישוריהם התיאטרליים כנראה מאוד מפותחים והיכולת שלהם להיות תזזיתיים, לעיתים ילדותיים וחסרי אחריות, הוא לא קורץ מהחומרים הללו. מדובר בבחור רציני, עם עומק, שהוכיח את עבודתו לאורך כל הדרך”.

באותו ראיון סיפר מאיר יצחק הלוי כי ביבי כבר 15 שנה בתפקיד. חדשות 08 מזכירים ליצחק הלוי שהוא קצת יותר שנים בתפקיד ראש העיר – אם כי נזקק לסיבוב שני וחסדי ה’ בבחירות המוניציפליות שנערכו רק לפני שנתיים וחצי. כן, זה יותר מידי זמן למנהיג אחד. וכן, הגיעה העת לפנות את הכסא. בקרוב נספר על המועמדים לתפקיד ראש העיר, בתום עידן יצחק הלוי. מרבית התושבים כמובן סופרים את הימים, עם תקווה חדשה שבהחלט באילת יתחולל השינוי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן