news08.net/ads.txt

תקציבי ענק יועברו למערכת החינוך במזכרת בתיה: 5,000 ש”ח לכל גן ילדים, 30,000 ש”ח לכל בית ספר

בשורה ענקית: במועצת מזכרת בתיה מבשרים הערב (שלישי) על החלטת מליאת המועצה להסיט את סעיפי תקציבי “תרבות ואירועים” שלא מומשו בשנת 2020, לטובת מערכת החינוך.
במועצה הוחלט להקצות לגני הילדים ולבתי הספר היסודיים מסגרת תקציב בהתאם לצרכים הרלוונטים של כל גן/בית ספר, אותו יוכלו מנהלי הגנים ובתי הספר לממש בתיאום עם מחלקת החינוך. יודגש, תהליך הרכש יתבצע על ידי המועצה. להלן הפירוט:
1. קדם יסודי – יוקצה תקציב של 5,000 לכל גן ילדים עבור טיפוח סביבת למידה.
2. חינוך יסודי – יוקצה תקציב של 30,000 ₪ לכל בית ספר עבור טיפוח מרחבי למידה.
בנוסף, אנו שמחים לעדכן על הקצאת תקציבים נוספת בתחומי החינוך והנוער הבאים:
3. חינוך תיכונים – מונה מדריך מוגנות לעבודה בתיכון רבין לרשות הנוער במסגרת הרשות לביטחון קהילתי.
4. נוער – יוקצו 30,000 ₪ נוספים עבור תנועות הנוער לביצוע מיידי. תקציב זה יוכל להתממש באמצעות קול קורא של “פרויקטים קהילתיים” ובגין שימוש תנועות הנוער במבני בתי הספר בימי חורף (בהינתן אישור משרד החינוך בהתאם להנחיות הקורונה). תקציב פעילות זה יהיה זהה גם ב- 2021.
5. יחידת הנוער תתוגבר במדריך/ת נוער עבור פעילות במרחבים הציבוריים בשעות אחה”צ והערב. עלות מדריכי נוער ומוגנות יחד כ- 100 אלפי ₪ לשנה (בשיתוף עם הרשות לבטחון קהילתי).
6. רכזת מתגייסים – החלה עבודתה מטעם תנועת “אחריי” ותעמוד לרשות המועמדים לשירות ובמהלכו בהכנה ובהכוונה מקצועית. עלות הפרוייקט כ- 15 אלפי ₪ לשנה.
7. מיחשוב לבתי הספר – בשלב זה אושר תקציב של כ-700 אלפי ₪ בשיתוף משרד החינוך וברנקו וייס – עבור מחשבים / טבלטים / מקרנים / עגלות טעינה לבתי הספר היסודיים והתיכוניים.
8. השלמת פרויקט “מחשב לכל ילד” – בימים אלה מתבצעת חלוקה של 39 מחשבים בבתי התלמידים לרבות תשתית תקשורת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן