news08.net/ads.txt

תקציב החברה העירונית ל-2018: 117 מיליון שקלים; המנכ”לית חליבה: “התקציב משקף את הגידול בתרבות, ספורט ופנאי וממשיך את המהפכה האדירה בעשייה בעיר”

יוספה חליבה

התקציב הסופי של החברה העירונית הגיע לשיא חסר תקדים מאז הוקמה החברה כאשר 
בשנת 2018 יעמדו במוקד העשייה של החברה פיתוח התיירות בעיר ובניית מרכז חלומות בשכונת רחובות המדע שיתוקצב בעשרה מיליון שקלים.

תקציב החברה העירונית רחובות לשנת 2018 יעמוד על כ-117 מיליון שקל ומשקף עלייה של 10% לעומת שנת 2017. התקציב החדש אושר לאחרונה על ידי דירקטוריון החברה, ומביא לידי ביטוי את התרחבות פעילות התרבות הספורט והחינוך הבלתי פורמלי בעיר ובהשקעה בתשתיות בתחומים הללו. תקציב זה כולל השקעה של 10 מיליון שקל על ידי  החברה העירונית בבניית מרכז חלומות המדע בשכונת רחובות המדע. החברה העירונית רחובות חוללה בשנים האחרונות מהפכה של ממש בתחום הפנאי, התרבות, ספורט, החינוך בלתי פורמלי ויצרה תשתיות לשנים הבאות. עם השנים תקציב החברה גדל בהתאם לפעילותה: בהיכל התרבות העירוני 12 אלף מנויים, מועדוני הספורט רושמים הישגים ברמה הלאומית והבין לאומית וחניכיו משיגים מדליות בתחרויות נחשבות, רשת הצהרונים והגנים פורחת והרישום אליה עולה בצורה מתמדת, מוזיאון המורשת לתרבות תימן וקהילות ישראל הפך תוך זמן קצר למקום מרכזי שמושך אליו קהל רב, מחלקת הנוער מהמובילות בארץ עם עשרות תכניות העצמה לנוער כשהמובילה בהן היא בית הספר למנהיגות ובימת הנוער אשר פעילותה משתבחת עם השנים.

הצעת התקציב החדשה מכילה בתוכה את הצמיחה בכל התחומים שבאחריותה של החברה העירונית. נתוני הלמ”ס האחרונים, שהציבו את רחובות במקום הראשון בארץ מבחינת איכות חיים, נגזרים בין היתר מפעילותה של החברה העירונית ושביעות הרצון של התושבים מהמתרחש בעיר. ראש העיר רחמים מלול אף החמיא בהזדמנויות שונות לפעילות החברה, וציין כי יש לפעילות החברה חלק נכבד וחשוב במינופה של העיר ובהישג האדיר. בחברה העירונית מציינים כי בשנה הקרובה יעמדו במרכז העשייה פיתוח תחום התרבות בעיר  וכן פיתוח התיירות בעיר כולל החייאת רחוב יעקב ומתחם לב המושבה. השנה גם תחל בניית מרכז חלומות בשכונת המדע, אשר תקציבו יעמוד על עשרה מיליון שקלים. לפיכך, סך הכל תקציב החברה יעמוד על 116,731,111 מיליון שקל וכולו משקף את ההשקעות האדירות של העיר בתחומי התרבות, הספורט והחינוך הבלתי פורמאלי בעיר.

ראש העיר, רחמים מלול: “הקמת החברה העירונית חוללה מהפכת תרבות בעיר רחובות, ושמה אותה למובילה ארצית גם בתחום זה. תושבי רחובות נהנים משפע תרבותי גדול שיש לעיר להציע, אשר מהווה אבן שואבת גם לתושבים מחוץ לעיר. העשייה של החברה בחינוך, בספורט ובתרבות הפנאי בעיר היא ענפה ביותר ומורגשת בכל פינה בעיר. אני בטוח כי התקציב החדש יביא לגידול ולהצלחה גם בתחום התיירות שנמצא כעת בתכנון”.

יוספה חליבה, מנכ”לית החברה העירונית: “תקציב החברה העירונית משקף את הגידול בתרבות, בספורט, בחינוך בלתי פורמלי ובתחום הפנאי בעיר וממשיך את המהפכה האדירה בעשייה בעיר בתחומים הללו מאז הוקמה החברה. אני מודה לכל עובדי החברה שגרמו למהפכה הזו לקרות ועובדים בחריצות ובמסירות רבה למען העיר”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן