news08.net/ads.txt

תקציב 2017 יאושר הערב, ללא הצעתו של אמיר ירון לשיפור חזות פני העיר שנדחתה, שוב!

חבר מועצת העיר, עו”ד אמיר ירון, האמון על נושא ההתחדשות העירונית קידם בחודשים האחרונים תקציב לטובת הלוואות לבעלי נכסים במרכז העיר המעוניינים לשפץ את נכסיהם, כאשר במרכז הרעיון, תדון העירייה בבקשות שיתקבלו מצדם של בעלי נכסים אשר ירצו לשדרג את נכסיהם משמע שדרוג חזות העיר בפועל, כאשר המבנים הישנים והמוזנחים הקיימים כיום, מרביתם ברחוב הרצל הראשי, ישופצו או יוקמו מחדש.

איחד כוחות עם אמיר ירון. מתן דיל
איחד כוחות עם אמיר ירון. מתן דיל

את יוזמתו העלה חבר המועצה ירון כבר בחודש נובמבר אשתקד, תחילה בפני חברי הנהלת העיר בגובה תקצוב של כחצי מיליון שקלים. למרות זאת, הנושא לא עלה כלל בוועדת הכספים ככל הנראה בשל היעדרותו של ירון מהישיבה, בשל תכניות קודמות.

יצוין בזאת כי בתחילה הייתה התנגדות נחרצת מצד חבר המועצה, אבי קינד, אשר טען כי מדובר בהצעה בלתי הגיונית, מאחר ובעל נכס שאין בידו האפשרות לשפץ, יעדיף לשמור על כספו לטובת מחייתו, זאת לעומת בעלי נכס שיש באפשרותם וישפצו בעצמם ללא כל צורך בעזרת העירייה.

סגן ראש העיר, מתן דיל טען כי אמיר ירון התפרץ לדלת פתוחה מאחר והוא (דיל) עובד על הנושא זמן רב. לאחר דין ודברים בין השניים הם החליטו לשלב זרועות ולקדם את הנושא יחד לטובת הציבור, אולם גם דיל נעדר ברגע ההצבעה על אישור חזות פני העיר וכאמור הנושא לא נכלל בתקציב 2017, שיאושר הערב בפני מועצת העיר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן