news08.net/ads.txt

תרבות | הבוקר: רחובות מציינת את חודש האזרח המבוגר במופעים עם משה דץ וחני נחמיאס

חודש האזרחים הוותיקים: מגוון אירועים בבית העם, רשת חוויות ויד לבנים, החל מהיום (ראשון) – 
פורום שולחן עגול עירוני לקידום האוכלוסייה המבוגרת בעיר, הפועל בהובלת המחלקה לרווחת האזרח המבוגר באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, בשיתוף הקתדרה העירונית, עמותת על”ה, רשת חוויות וארגונים נוספים, יערוך שורת אירועים במהלך חודש נובמבר, שבמרכזם האזרחים הוותיקים בעיר.

“האזרחים הוותיקים של רחובות הם צרכני תרבות מעולים המהווים כ-12% מכלל תושבי רחובות. הם ראויים ליהנות משלל אירועי תרבות לאורך השנה”, על הדברים הללו אחראית חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק אזרחים ותיקים, אוכלוסיות מיוחדות וקהילה, ד”ר רוני באום שהוסיפה כי “המחלקה מקדמת כל הזמן תכניות חדשניות ומפיקה תכנים איכותיים לרווחת האזרחים הוותיקים כאשר אירוע הפתיחה הנפלא, אותו אסור להחמיץ, הוא אחד מהם”.

האירוע עליו מדברת ד”ר באום הוא “תרועת הפסטיבלים” שיתקיים היום (ראשון) במעמד ראש העיר, רחמים מלול בבית העם ויכלול את השירים הגדולים של פסטיבל הזמר בכיכובם של משה דץ וחני נחמיאס. השניים יציגו מסע אישי מוזיקלי אשר חולק כבוד לפסקול ההוויה הישראלית ושירים נוסטלגיים ואהובים.

אירועים נוספים: יום עיון בחוויות שוויץ המדע, בשיתוף המשרד לשוויון חברתי, בנושא דרכי המוח – חדר כושר מנטלי לשיפור איכות החיים, חידושים רלוונטיים בנושא חקר המוח והתנסות פרקטית במגוון סדנאות בתחום. יום העיון יכלול הרצאות של צביקה וולק, מנהל התוכנית של מכון פוירשטיין, בנושא “רגע חושבים: המוח ושימור היכולת” ואימון המוח, סדנאות הקול שבלב עם רחלי סממי גיל, טאי צ’י עם תמר לרום, יוגה עם מצדה פלג והמופע “הללויה לעולם” עם קובי אושרת שיציג משיריו – רביעי, 22.11, 8:30. עלות כרטיס: 20 שקלים בלבד, להשיג בטל’: 08-9392682.

אירוע הסיום יתקיים ב-27.11 בשעה 10:30 בבית יד לבנים, רחוב הבנים 10 ויכלול הצגה של קבוצת התיאטרון הקהילתי הבין דורי “סבתות ונכדים ומה שביניהם דור 3”. התיאטרון הוקם על ידי המחלקה לרווחת האזרח המבוגר, בהנהלתה של ענת יולס, ביוזמתה של אורית קרטה-גהסי, עו”ס קהילתית במחלקה, בשיתוף קריית החינוך על שם רון ארד, ברוח היי-טק-היי. ההצגה עוסקת בקשר הבין דורי או בהיעדרו בסביבה אינטרנטית ומעוררת מחשבה על הקשר בין הדורות בתוך המשפחה. כרטיס ניתן להשיג בטל’: 08-9392682.

מנהלת האגף לשירותים חברתיים, איריס שיפריס הוסיפה כי: “האוכלוסייה הוותיקה ברחובות היא אחת החשובות בעיר. זו ההזדמנות שלנו להחזיר מעט לדור המייסדים, להעשיר את חייהם ולהסב להם נחת. התאמנו את המופעים במיוחד עבורם, מתוך חשיבה ומטרה שימצאו בהם עניין וייהנו לכל אורך הדרך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן