news08.net/ads.txt

תרבות לנשמה: שלוש תערוכות חדשות בעיר רחובות

החברה העירונית רחובות ממשיכה להציע חמש תעורכות ברחבי העיר. הכניסה לתערוכות ללא עלות כספית.

החברה העירונית ברחובות מציגה שלוש תערוכות חדשות שייפתחו לציבור בבית התרבות ע”ש סמילנסקי ובהיכל התרבות: תערוכה המוקדשת למייסדי ובוני העיר ושתי תערוכות המוקדשות לאומנות פלסטית. שתי תערוכות נוספות כבר מוצגות ברחבי העיר

תרבות לנשמה: החברה העירונית רחובות ממשיכה להציע מגוון רחב של תערוכות ברחבי העיר. על הפרק: שלוש תערוכות חדשות אשר מציגות טכניקות אומנות שונות. מעבר לכך יש עוד שתי תערוכות שממשיכות להיות מוצגות. הכניסה לכל התערוכות היא ללא עלות והציבור מוזמן להגיע ולהתרשם.

תערוכה: “משפחת האדמה”

התערוכה “משפחת האדמה”, מוקדשת לרחובות ולמייסדיה ובראשם משה סמילנסקי. האמנית רתם רשף, נינתו של סמילנסקי, חוזרת לעיר הולדתה רחובות ומציגה תערוכה שעוטפת את המבקר בה בבדי ענק, שעליהם ציורים המתייחסים להיסטוריה ולחזון של מייסדי העיר וגם של תושביה כיום. היופי והעניין שיוצרים הציורים מאפשר דיון ודיאלוג בין דורי ובין-תרבותי, כדי לחשוב על עולם מוקף סביבה, טבע ותרבות, שמתקיימים אלה לצד אלה ומשפיעים זה על זה.

אוצרת התערוכה: יעל סונינו-לוי

אירוע הפתיחה: יום שישי, 19.1.2024  בשעה: 10:30, בגלריה העירונית לאמנות רחובות, בבית התרבות ע”ש סמילנסקי, רח’ גולדין 2, רחובות

הכניסה חופשית. שעות ביקור בתערוכה: ימים א’-ה’ 19:00-08:00 ימי שישי 12:00-08:00

תערוכה: “פנים אל מול פנים”

התערוכה ״פנים אל מול פנים״ מציגה את יצירותיה של האמנית אנט אמיר וחושפת חיבור מיוחד בין שתי מדיות: קרמיקה והדפס אמנותי ועוסקת בפנים ובנשיות. אמיר הושפעה מהאמנית ג’ודי שיקגו הפמיניסטית, הידועה בעיקר בעקבות עבודות הציור והמיצב שלה על לידה ויצירת דימויים הבוחנים את תפקיד הנשים בהיסטוריה ובתרבות.

אוצר התערוכה: חגי שגב.

אירוע הפתיחה: 19.1.2024, יום שישי, בשעה: 10:30 בגלריה להדפס, בבית התרבות ע”ש סמילנסקי,  רחוב גולדין 2, רחובות. מועד נעילת התערוכה: 29.3.2024

הכניסה חופשית, שעות ביקור בתערוכה: ימים א’-ה’ 19:00-08:00 ימי שישי 12:00-08:00

תערוכה – “טבע הדברים”

בגלריה בבית “יד-לבנים מוצגת התערוכה “טבע הדברים” ובה מגוון עבודות איור, גרפיקה, ציור, צילום, קרמיקה, גילוף, זכוכית, בובות, תחריט ועוד. מדובר בתערוכה המקבצת את עבודותיהם המגוונות של 37 אמניות ואמנים.

אירה קרוחמל אוצרת התערוכה אומרת כי התערוכה תוכננה לפני 7.10.23 אך החליטה להשאיר את היצירות שנבחרו כדי “לתת לזה להיות משב רוח רענן עבור אלה ששרדו וחייבים להמשיך לחיות ולהיות מחווה למי שכבר לא איתנו”. לדבריה,  “גם בימים טובים וגם בימים קשים יותר שואף כל אדם לחזור לאזור הנוחות שלו: להרגיש מוגן, להרגיש קטן, לחוות חיבוק עוטף ומרגיע”.

אירוע הפתיחה: יום חמישי, 1.2.24, בשעה 19:00, בגלריה בבית יש לבנים, רח’ הבנים 10, רחובות. מועד נעילת התערוכה: 18.4.2024

הכניסה חופשית, שעות ביקור בתערוכה: ימים א’, ב’, ד’, ה’ 15:30-8:30, יום ג’ 13:00-8:30, 18:00-16:00.

שעת ביקור נוספות בתיאום מראש: טל. 08-9453891, [email protected]

בנוסף, החברה העירונית מציגה עוד שתי תערוכות בעיר:

התערוכה “קליפות של מנגו” מוצגת במוזיאון בית האסמים למיניאטורות ובה ציורים מיניאטוריים של האמנית מרי מיטרני, שצוירו על גבי סדינים, גרעיני מנגו ושאר חומרים ייחודיים, המתארים זיכרונות אישיים וקולקטיביים בעלי מסרים פוליטיים, תרבותיים ועדתיים.

אוצרת התערוכה: רני ששון

ניתן לבקר בתערוכה בימים א’-ה’ בין השעות 12:00-9:00 ובימי שישי בתיאום מראש.

כתובת: מוזיאון בית האסמים למיניאטורות, רחוב גורודיסקי 2, רחובות

תערוכה – “במרקם אישי” בתערוכה במרקם אישי מוצגת בבית מיכל בגלריה 10 ובה עבודותיהם של שמונה אמנים ואמניות מתחילים ומציגה טכניקות שונות ועוסקת במורכבות של זהות וחומריות.

אוצרות התערוכה: שרית גלעדי דור ונועה חביב

שעות ביקור בתערוכה: א’, ב’ , ג’, ה’ 19:00-16:00, ב’, ד’ 12:00-9:00 בבית מיכל – רח’ הגר”א ,10 רחובות

התערוכה תוצג עד לתאריך 29.2.24.

הכניסה לתערוכה חופשית, בשעות הפתיחה של הספרייה או בתיאום מראש.

לפרטים נוספים ולתיאום הגעה: 08-9467998 | [email protected]

*בבית מיכל יש מרחבים מוגנים.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תיירות, תרבות ופנאי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: "משפחת אדמה" – אמנית: רותם רשף; צילום: יובל חי, הגלריה העירונית רחובות | "פנים אל מול פנים" – אמנית: אנט אמיר; צילום: איל קרן הגלריה להדפס | "טבע הדברים" – אמנית: ריטה סדוסקי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן