news08.net/ads.txt

תרגיל חירום עירוני מתקיים בשעות האחרונות ברחבי רחובות, בהשתתפות ראש העיר רחמים מלול

תרגיל חירום עירוני מתקיים בשעות האחרונות ברחבי רחובות, בהשתתפות ראש העיר רחמים מלול, כשלצידו כל העת, מ”מ רשת חוויות צביקה מדהלה, המכהן גם כמנהל המטה של סיעת מחל.

מלול הגיע אל מת”נס חוויות ברחובות החדשה, לבש אפוד ופעל על פי ההוראות ביחד עם צוות העובדים. הוא סייר בין הגנים והשתובב עם הילדים הקטנים. תרגילי חירום נערכים מעת לעת ומשתתפים בו כל אגפי העירייה והחברות העירוניות לרבות החברה העירונית לתרבות ולנופש ורשת חוויות. התרגיל מנוהל על ידי מחלקת החירום באגף הביטחון בעיריית רחובות יחד עם צוותי פיקוד העורף ומתבצע בשיתוף מלא עם פיקוד העורף, מפקדים ואנשי מנהלת.

כזכור, בחודש שעבר, בעקבות המצב הביטחוני המעורער והתרעות הצבע האדום בעוטף עזה נערכה פגישה בלשכתו של מלול בנושא מוכנות העיריה בחירום. “לאור המצב הביטחוני בדרום, עיריית רחובות החליטה לרענן את הנהלים, ולוודא את המוכנות למקרה של הסלמה יוצאת דופן”, נמסר מעיריית רחובות. מלול, כינס את כל גורמי החירום בעירייה, על מנת לקבל תמונת מצב עדכנית על מוכנות העיר לחירום. במסגרת זו נמצא כי המקלטים הציבוריים נמצאים במצב תקין, וגם מרכז ההפעלה (“הבונקר”), אשר ממנו יפעלו גורמי העיריה המנהלים את העיר בשעת חירום, מוכן לפעולה בכל זמן נתון.

“אנו ממליצים לכל בעלי המקלטים, בבתים פרטיים ובבתים משותפים, לוודא כי המקלטים תקינים ופנויים לשימוש”, ביקשה העיריה מהתושבים וציינה כי “כרגע, אנו מצויים במצב של שגרה רגילה, ואין כל הנחיה אחרת מפיקוד העורף. במידת הצורך נעדכן את התושבים באופן מיידי”.

עוד יצוין כי מלול מקפיד על שותפות עם פיקוד העורף – לאחרונה אירח את חניכי קורס המג״דים הנוכחי של פיקוד העורף, קצינים במיל’, מוערכים וערכיים מכל הארץ. לדבריו “הם הגיעו לרחובות על מנת ללמוד ולהתרשם מההיערכות של עיר גדולה לשעת חירום. ערכנו להם סיור במרכז ההפעלה של העירייה לשעת חירום, אותו מרכז שממנו ניהלנו את העיר במבצע צוק איתן. סקרנו בפניהם את ההיערכות שלנו לשעת חירום ואת שיטת ניהול המערכת והפעלתה בחירום. שוחחנו על התפקוד שלנו בסבבי עימות קודמים ועל האתגרים והפתרונות של הנהלת העיר בשעת חירום. אמרתי להם שהמוכנות האמיתית נרכשת רק כאשר ממשיכים לעסוק בחירום בכל ימות השנה – וכך אנחנו נוהגים תמיד, יחד עם תפילה, שלא יהיו עוד עימותים ומלחמות בארץ הזו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן