news08.net/ads.txt

“תרגיל לכיסא ושחקן” | המופע המרגש של התאטרון הקהילתי רחובות הועלה על במת צוותא

במרכז צוותא, לב מרכז הבילוי התל אביבי, עלתה הצגת התאטרון הקהילתי רחובות “תרגיל לכיסא ושחקן”, הפועלת במסגרת פרוייקט “צועדים קדימה” של האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות .

לא מדובר בעוד הצגה שגרתית, אלא בקטעי תאטרון המספרים על סיטואציות בחייהם של השחקנים – אתי, עופרה, אהרון, קרן, מזל, ואסתר – כולם תושבי רחובות. השחקנים עובדים כשנה וחצי עם הבימאית עירית בן שלמה וכן לאחרונה עם אילן  שלום, ובליווי העובדת הסוציאלית אוריה כהן – וחושפים בהצגה את ההתמודדות עם בדידות, קשיים במיצוי זכויות וביורוקרטיות מול הממסד, קשיים אישיים ומשפחתיים – וכל אלה בנימה הומוריסטית. 

במהלך העבודה על ההצגה, עברו השחקנים תהליך אישי וקבוצתי בהם שיתפו בסיפורים האישיים שמתוכם נרקמה עלילת ההצגה, אשר תוצאתה מרגשת, מציפה נושאים כואבים ונסתרים מעיני הציבור הרחב ומאפשרת לשחקנים להשמיע את קולם. ההצגה זכתה לאהדה רבה מהקהל שצפה בה עד כה, והיא ייצגה את העיר בכבוד רב.

לדברי אירית שיפריס, מנהלת האגף לשירותים חברתיים, “מדובר בפרויקט קהילתי, חשוב ומשמעותי כחלק מתכנית רחבה יותר שעוסקת באוכלוסייה הסובלת מעוני והדרה. נושא הבדידות הוא בעיה שאנו פוגשים בקרב אוכלוסייה רחבה. לפני כשש שנים הוקמה קבוצה הפועלת באגף שמטרתה הפחתת תחושת הבדידות ועזרה במיצוי זכויות. הקבוצה נפגשת אחת לחודש ומתקיימות בה הרצאות ופעילויות חברתיות. קבוצת התאטרון היא חלק מהתכנית ואנו משקיעים בה עבודה רבה. את התוצאות אנו רואים כבר עתה וגאים בהם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן