תרימו לו: הילד שמביא הכי הרבה כבוד לגן יבנה עושה זאת שוב

דניאל אהרון מקלאוד, הילד  שמביא הכי הרבה כבוד לכל ילדי ישראל ולגן יבנה בפרט וכבר כמה שנים, דרך מיזם הבקבוקים שלו למען ילדים חולים, סיפק עוד רגע מעורר התפעלות לאחר שהצליח לרגש את משפחתה של רומי בת ה-10 המאושפזת בקפלן.

כזכור, דניאל אהרון מקלאוד רק בכיתה ג’ בבית ספר נופי מולדת, וכבר נחשב לדוגמא אישית וחינוכית עבור כל תלמיד במדינה. מקלאוד, שמתנדב עם אמו קרן בבתי החלים קפלן, ומצטרף אליה מדי חודש כשהוא מחופש לרופא, מחלק מתנות במחלקות הילדים. דניאל שעומד בראש ה”פרויקט הבקבוקים של דניאל אהרון מקלאוד”, דואג לחסוך כסף  ממכירת הבקבוקים, ובכך לקנות את המתנות המיוחדות עבור הילדים. רומי בת ה-10 המאושפזת בימים אלה בבית החולים בקפלן עקב התקף אסתמה ממושך, לאחר שעברה בדיקות במיון כולל בדיקת דם, ממנה מאד חששה עד כדי בכי, קיבלה במתנה מצוות הרופאים מתנה. אך מה שעורר פליאה במשפחתה של רומי, היה הפתק שהונח על המתנה: “היה פתק שסיפר לנו שהיא הגיעה מילד בן 8, דניאל אהרון מקלאוד, מגן יבנה שיש לו מיזם, בו מכספי הפיקדון של בקבוקי פלסטיק שהוא אוסף, הוא רוכש מתנות ומחלק אותן במחלקות הילדים במרכז הרפואי קפלן. כך סיפרה סיגל, אמא של רומי. והוסיפה: “המון תודה לך, דניאל אהרון מקלאוד, בן ה-8, על ששמחת כל כך את רומי שלי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן