news08.net/ads.txt

תרשו לנו להוריד את הכובע: צעירים מקריית עקרון נרתמו למען נשים נפגעות אלימות

צעירות וצעירים מהיישוב קריית עקרון יצרו בימי החנוכה 30 מארזים עבור 30 נשים השוהות במקלטים לנשים מוכות יחד עם ילדיהן.

ליצירת המארז נרתמו תושבים רבים מעקרון והסביבה הקרובה. בכל מארז חנוכייה מזכוכית בעבודת יד שמכינות להן מחר נשות קפה בוקר, כובע צמר שסרגו להן מתנדבות “סורגות בקהילה”, מסיכות קורונה מבד שתרמו נשים מקנזס, נרות חנוכה+ כרטיס ברכת הדלקת הנרות, מגוון יצירות לילדים, מדבקות עם סמלי החג, סביבונים, סוכריות ומטבעות שוקולד שתרמו תושבים. הכל ברוח חודש המודעות לאלימות נגד נשים. בתקווה שהמארז ישמח אותם ויאיר במעט את חג שלהם במקלט.

עדי לב, פעילה חברתית למען קידום האישה: “אין לי מספיק מילים להודות לתושבי קריית עקרון והסביבה על המארזים לנשים ולילדיהם כאן במקלט. עיניהם הכבויות של הנשים והילדים נצצו באור גדול של שמחה, אור של חנוכה במהלך הדלקת הנרות וכשהם ראו את המארזים הנפלאים המלאים בכל טוב. נס גדול קרה לנו פה. בשמי ובשם צוות המקלט, אנו מודים לכם על העשייה, הערבות ההדדית והמאבק הבלתי מתפשר באלימות נגד נשים. כמה חשוב המעשה שלכם כדי לעלות להם חיוך ולתת להם את ההרגשה שיש מישהו בחוץ שחושב עליהם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן