news08.net/ads.txt

תרשמו ביומנים: חגיגה של מופעים מיוחדים לילדי יבנה בחג החנוכה

חגיגה של מופעים לילדי יבנה בחג החנוכה: ביוזמה מיוחדת של עיריית יבנה מגיעים מיטב אמני הילדים בישראל היישר מבמת היכל התרבות אל המרקע בביתם של ילדי העיר. 

 

ראש העיר, צבי גוב-ארי אשר יזם ותמך בפרויקט: “המצב שנכפה על כולנו אינו מרפה ידנו מהמשך עשייה תרבותית וחינוכית. החלטנו לעשות כל מאמץ ולאפשר לילדי העיר ליהנות מרוח השמחה המלווים את חג החנוכה, באמצעות מופעים והפקות בצפייה ישירה היישר מהיכל התרבות העירוני. אמנם אין הדבר דומה לישיבה באולם, ועדיין, עד שניתן יהיה לשוב ולהנות ממופעים חיים, אותה איכות ייחודית הקיימת על הבמה תעבור מבעד למסך. תודתי למנהל היכל התרבות, נחום לנגסם וצוותו על הובלת הפרויקט והנגשת מופעי התרבות לילדי העיר”.

בכל ימי החג תפתח תכנית חדשה לצפייה: 

חפזון וזהירון: “חיפזון וזהירון” הדמויות האהובות והמוכרות מסדרת הטלוויזיה המצליחה של HOT VOD YOUNG ומבוססת על ספר ילדים מאת מאיה גוזלי בהצגה מוסיקלית ומשעשעת.

מועד שידור: יום חמישי 10.12 (נר ראשון של חנוכה) בשעה 16:30

יובל המבולבל: כוכב הילדים הגדול מכולם בתכנית שכולה שמחה.

מועד שידור: יום ראשון 13.12 (נר רביעי של חנוכה) בשעה 11:00

הדוד חיים: הדוד של ילדי ישראל עם בובו במופע בידור מושקע ומלהיב. מועד השידור: יום שני 14.12 (נר חמישי של חנוכה) בשעה 11:00

הבאגיס: ארבעה חרקים חברי להקה מגניבים במיוחד, ישירו, ירקדו ויצחיקו את הילדים (וכמובן את ההורים) במופע מוסיקלי מהנה ושמח. ההצגה מבוססת על סדרת הטלויזיה.

מועד השידור: יום שלישי 15.12 (נר ששי של חנוכה) בשעה 11:00

מני ממטרה: תופעת הצחוק של המדינה !

מועד השידור:  יום רביעי 16.12 (נר שביעי של חנוכה) בשעה 11:00

מיקי מלכת הילדים: מופע משותף למיקי ולסבא נחום.

מועד השידור: יום חמישי 17.12 (נר שמיני של חנוכה) בשעה 11:00

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר העירוני בכתובת  yavne.muni.il  או לאתר היכל התרבות בכתובת  htyavne.co.il יש לבחור את התכנית/ות בהן ברצונכם לצפות ולהירשם לצפייה. ההוראות המופיעות באתר יובילו אתכם לצפייה ישירה במופע. גם אם פספסתם את מועד השידור ניתן יהיה לצפות בכל אחת מהתכניות במשך שבוע נוסף מיום שידורה המקורי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן