‘תשמעו סיפור’ – סיפורי אזרחים ותיקים ממודיעין

“סיפורי האזרחים הוותיקים מעבירים לקוראיהם תחושות ותובנות, וקהל הקוראים גם הוא יוצא נשכר”, אמר רה”ע חיים ביבס.

עמותת ארגמן – הארגון לקידום מעמד האזרחים הוותיקים במודיעין ובסביבותיה – יזמה אירוע השקה לחוברת “תשמעו סיפור”, המאגדת בתוכה סיפורים פרי עטם של אזרחים ותיקים תושבי מודיעין מכבים רעות. חוברת זו, השמינית במספר, נערכה בידי אורה מלול והופקה בהוצאת ארגמן, וכל העבודה שהושקעה בה נעשתה בהתנדבות מלאה.

ראש העיר, חיים ביבס, כיבד את האירוע בנוכחותו, ומנכ”ל ארגמן, יאיר טבת, הנחה אותו. האירוע נפתח בדקה דומייה לזכר הנופלים בני העיר מודיעין מכבים רעות. יעקב מלול, ממתנדבי ארגמן, הדליק נרות חנוכה וראש העיר וכן יו”ר ארגמן, אברהם כץ-עוז נשאו דברים. שני הדוברים עמדו על כובד הימים הקשים שאנו נתונים בהם, על מספרם העצום של הקורבנות ועל חלקה הכבד של העיר מודיעין במניין הנופלים.

מר ביבס העלה על נס את שיתוף הפעולה בין העירייה לבין ארגמן ודיבר בשבח העמותה ועשייתה למען האזרחים הוותיקים תושבי העיר. “סיפורי האזרחים הוותיקים מעבירים לקוראיהם תחושות ותובנות, וקהל הקוראים גם הוא יוצא נשכר”, אמר.

אברהם כץ-עוז פרש את מגוון הפעילויות של ארגמן, בירך על המיזם “תשמעו סיפור” ועמד על חשיבותו: “אנו משוכנעים שמן הראוי להוציא לאור את סיפוריהם של האזרחים הוותיקים”, אמר, “ולחשוף סיפורי חיים רבים ככל האפשר”.

לאוניד טוקרסקי, אחד מכותבי הסיפורים ריתק את הקהל בסיפורו והגיטריסט המתנדב משה קוריאט הפעיל אותו בשירה בציבור.

בסיום הערב הוענק עותק לכל אחד מן הכותבים, ושאר החוברות הוצעו למכירה.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: עיריית מודיעין-מכבים-רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן