news08.net/ads.txt

תתחדשו: למה ישמש הבניין הציבורי החדש המתוכנן בשכונת רחובות המדע? התושבים יקבעו

עיריית רחובות וחברת הלר יחלו בקרוב בבניית בניין ציבורי חדש ברחוב יובל נאמן ברחובות, אשר ישרת את תושבי השכונות רחובות המדע ואחוזת הנשיא.

הבניין מצטרף לבניין ציבורי נוסף שהושמש לרווחת תושבי השכונה לאחרונה, בשיתוף התושבים באמצעות וועד השכונה- מרכז קהילתי חוויות פסגת המדע, שבו השקיעה העירייה כמיליון ₪ בשיפוץ והצטיידות. בבניין החדש מתוכננים להיות מעונות יום לפעוטות וכן בית קפה לרווחת תושבי השכונה. מעבר לכך בבניין מתוכנן חלל נוסף המיועד לצרכים ציבוריים, בן כ600 מ”ר, שטרם נקבע ייעודו.

עיריית רחובות מקימה במקום מעונות יום כחלק מלקיחת האחריות של מנהל החינוך העירוני על כלל תחום הגיל הרך בעיר. המעונות יהיו מפוקחים ע”י מנהל החינוך ומשרד החינוך, לראשונה בעיר. הבניין עבר את כל הליכי התכנון וקיבל היתר בניה, וכעת ממתין להרשאה כחוק מטעם משרד החינוך , מייד עם קבלת ההרשאה בחודשים הקרובים.

בהתאם להנחיית ראש העיר, רחמים מלול, לא נקבע ייעוד ספציפי לחלל הנותר, בן 600 המ”ר, על מנת שהייעוד ייקבע בשיתוף עם תושבי השכונה. בפני התושבים יוצגו מספר חלופות ובאמצעות הליך של שיתוף ציבור בשיתוף פעולה עם וועד השכונה, ייקבע הייעוד הספציפי לשטח זה.

ראש העיר, רחמים מלול: “ערכנו תחקיר מדויק על צורכי השכונה בטרם התכנון של הבניין החדש. על מנת למקסם את הקרקע הפנויה ולהעניק מענה לצורכי הציבור. במקום יהיו מעונות יום שחסרים באזור, שטח שמיועד לבית קפה וחלל משמעותי נוסף, אשר ייעודו ושימושיו ייקבע בשיתוף עם התושבים ו- וועד השכונה”.

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: “מינהל החינוך לקח אחריות על נושא הגיל הרך, והמעונות הראשונים שלנו בעיר יוקמו באזור המיועד לבנייה, שבו חסרים מעונות יום לפעוטות. לפיכך פעלנו לתוספת של מעונות יום לטובת הורי השכונות מסביב, וכעת אנו פועלים מול משרד החינוך על מנת להביא לקבלת ההרשאה בהקדם האפשרי- כדי להתחיל בבניה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן