news08.net/ads.txt

תתקיים מחאה נוספת של תושבי ‘גני אביב’ בלוד בעקבות האירועים האחרונים

לפני ימים ספורים נפגעה אנושות ילדה בת ארבע בלבד מכדור תועה בעיסאוויה. בעקבות כך הפחד ששורר בגני אביב בלוד נותן את אותותיו “זה יכול להיות חלילה ילד\ה של כל אחת ואחד מאיתנו. הכדורים לא מבחינים בין מגזרים”. וקוראים למחאה נוספת היום (26.05) בשעה 19:00.

תושבי השכונה הודיעו: “אנחנו לא נפסיק להפגין עד שישרור שקט בעיר, אבל גם אם נקבל את ‘מבוקשנו’, מצלמות, ניידת קבועה בשכונה, פיקוח עירוני הדוק – זה לא יקרה עד שכולנו – התושבים מכל השכונות בני כל הדתות ניקח אחריות”.

כזכור, “גני אביב”, אחת מהשכונות החדשות בלוד הפכה למקום שבו ילדים מפחדים לצאת מהבתים, מבוגרים חוששים לצאת בשעות הערב, ולפי שיחות עם תושבי השכונה שמוציאים את כספם על היטל שמירה, הם זוכים לטענתם לרמת ביטחון נמוכה. “תושבים מדווחים על אירועים חריגים, ניידת מגיעה אחרי זמן רב, אם בכלל”.

“ברחובות מפחיד להסתובב, כי יש הרבה התנכלויות מצד בני דודים, סמים חופשי ברחובות, מלא דיווחים, שבני דודים מסיתים את בנות קטינות בשכונה לזנות. תושבים מדווחים על אירועים חריגים, ניידת מגיעה אחרי זמן רב, אם בכלל. בגלל זה ישנה דרישה לניידת שיטור קבועה בשכונה. רחוב מיכה רייסר הגבול בין גני אביב לשכונות ערביות – הוא רחוב, שכל הזמן יש בו אירועי ירי, קטטות, מרוצי מכוניות, שגורמות לתאונות רבות – דורשים מצלמות מהירות ואבטחה”. כך סיפרה יוליה, תושבת השכונה לחדשות 08.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן