news08.net/ads.txt

דוגמא ומופת כיצד משקיעים בנפש האדם ובמיוחד בתלמידים

ענבל רוזנברג ז״ל כיהנה כפסיכולוגית חינוכית בשירות הפסיכולוגי החינוכי העירוני שבמינהל החינוך בעיריית רחובות.


לפני מספר חודשים הלכה לעולמה והיא בת 44 ממחלה קשה, והותירה אחריה חלל ענק.

בשירות הפסיכולוגי בחרו לזכור את ענבל ביום למידה המוקדש לתחום הטיפול הריגשי במחוננים, שהעסיק אותה בדרכה המקצועית והאישית : היא נמשכה מאוד לתחום הטיפול המשפחתי והתמחתה בתחום הטיפול בילדים מחוננים . ואכן בשירות הפסיכולוגי בעיר מובילים את הטיפול הרגשי במחוננים בתחום.
ביום העיון לקחו חלק פסיכולוגים ןהורים, והוא נערך במעמד משפחת רוזנברג ומוקרי זכרה של ענבל ז״ל, ראש העיר, רחמים מלול, ממלא מקומו זהר בלום, ראש מינהל החינוך אפרת צוקרמן וצוות השירות הפסיכולוגי החינוכי.

״ ענבל הגיעה לפני 13 שנים לשירות הפסיכולוגי, והייתה חברת צוות משמעותית . הייתה לה יכולת להביע רעיונות עמוקים. עדינות ורגישות ושנינות , היא אהבה ספרים ואת המילים . עם השנים היא לקחה חלק בארגון אירועים בשירות הפסיכולוגי, וכל מעשיה נעשו בצניעות אצילית וכשרונותיה התגלו בהזדמנויות שונות . ענבל עבדה בבתי ספר וגנים רבים בעיר. היא ליוותה את בית הספר למחוננים ומצטיינים בעיר, עבודתה עם מחוננים נחשבה כחדשנית ופורצת דרך.
גם בתקופת מחלתה התעניינה במטופלים שלה ובמה שנעשה איתם ״
ראש העיר, רחמים מלול, הגיע לכבד את זכרה ואמר כי ״קראתי ושמעתי על ענבל דברים רבים.
ענבל זכרונה לברכה היוותה דוגמא ומופת איך משקיעים בנפש האדם במיוחד בתלמידים.״
הוא בחר להקריא מהמכתב שכתבה לבנה לרגל סיום בית הספר היסודי ״המכתב הזה שמדבר לילדים וגם למבוגרים הוא חלק מהנחלת המורשת של ענבל, שנגדעה באיבה בשיא עשייתה״

אריאל רוזנברג, בעלה של ענבל ריגש את הנוכחים כשסיפר  נפעמתי כל פעם מחדש מהמסירות לעבודה, האהבה למקצוע, החיוניות והשמחה לקום כל בוקר לעבודה. ללמוד, ליצור, לתת יד, לעוץ עצה, לפתור בעיות, להקשיב ולהכיל. איזו תכונה נפלאה היא לאהוב את מלאכתך, כמה נדירה הייתה בעיני עבודתה של ענבל. אני שמח שהיא זכתה לעסוק בימים הקצרים אשר נקצבו לה – במקצוע אשר הייתה כה טובה בו ושכה התחברה אליו.

צילום : עירית רחובות 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן