news08.net/ads.txt

״הם אלופים והם משלנו״- נבחרת הכדורסל קריית חינוך דה שליט ברחובות העפילה לליגת העל לתיכונים

כזכור ב-28.11.19 נבחרת הכדורסל של קרית החינוך דה שליט עלתה לליגת העל לתיכונים בישראל.

 ראש העיר, רחמים מלול אירח בלשכתו מפגש הוקרה לשחקני קרית החינוך ע”ש עמוס דה – שליט. במקום נכחו גם מנהל מחלקת הספורט בחברה העירונית לתרבות נופש וספורט, דורון שימחי, מנהל קרית החינוך ע”ש דה שליט אבי קיש והצוות, ורון וורוטיצקי יו”ר מכבי רחובות בכדורסל. ראש העיר בירך את שחקני הקבוצה על ההישג: “הם אלופים והם משלנו. נמשיך ונתמוך בנבחרת הכדורסל של בית הספר ובספורט בכלל מוסדות החינוך בעיר. החינוך לספורט הוא אחד מהערכים שאנו רוצים להנחיל לדור הבא בעיר״.

דורון שמחי הדגיש את ההישג המרשים של הנבחרת : “נעשה הכל על מנת לעודד עוד הישגים כאלה ומצוינות של נבחרות בתי הספר בעיר ברמה הארצית”.

מנהל קרית החינוך, אבי קיש, סיפר כי היוזמה שהחלה לפני כ-3 שנים הגיעה מהוריי התלמידים. ההישגים הם פרי שיתוף פעולה עם אגודת עירוני מכבי רחובות והעומד בראשם, רון וורוטיצקי. מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום שהוביל וקידם את היוזמה במשך התקופה, אמר כי “מצוינות בחינוך היא גם בספורט. אנו שמחים לתמוך במגוון הקבוצות של התיכונים בעיר . אנו גאים בתלמידים על ההישג הנפלא, ונגיע לעודד את הקבוצה במשחקים הבאים”.

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: “אני שמח לראות שההשקעה נושאת פרי. אנחנו מעודדים עיסוק בספורט החל מגיל צעיר . ברחובות קיימת התשתית לכך, ונמשיך לשפר ולהשקיע בהם כל העת״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן