news08.net/ads.txt

״הקוסם” – מחזמר חנוכה לכל המשפחה בהפקת כוכבי בימת הנוער רחובות

עיריית רחובות והחברה העירונית יעלו בחנוכה הקרוב את המחזמר “הקוסם” בביצוע חניכי בימת הנוער רחובות, ויספקו לילדים ולכל המשפחה חוויה הפגתית ותרבותית, שכל כך חשובה בימים אלה- קרוב לבית. ההצגה במחיר מסובסד של 20 ש”ח בלבד.

עיריית רחובות והחברה העירונית יעלו בחנוכה הקרוב את המחזמר “הקוסם” בביצוע חניכי בימת הנוער רחובות, ויספקו לילדים ולכל המשפחה חוויה הפגתית ותרבותית, שכל כך חשובה בימים אלה- קרוב לבית.

בעוד שהפקות חנוכה רבות בוטלו, עיריית רחובות והחברה העירונית החליטו לקיים את המחזמר השנה כדי להעניק לילדים חוויה הפגתית, תרבותית ואיכותית קרובה לבית, במחיר מיוחד ומסובסד בסך 20 ₪ בלבד. בנוסף, ייערכו הצגות מיוחדות ללא עלות עבור ילדי העוטף.
המחזמר יתקיים בהתאם להוראות המיגון של פיקוד העורף- אין בהיכל מרחב מוגן, אך פיקוד העורף מאפשר קיום אירועים בהתאם להוראות.

בעזרת קסם התיאטרון, התפאורה המרהיבה, התלבושות מושקעות והמוסיקה המקורית של ירון כפכפי, ניקח הפוגה ונתנתק קצת מהמציאות הקשה ונצא למסע אל הקוסם בארץ עוץ. “הקוסם” – מחזמר הקלאסי המבוסס על סיפורו של פרנק ל. באום, מציג בפני הצופים הצעירים את מסעה הקסום של דורותי וכלבה הנאמן טוטו אל ארץ עוץ.

דורותי וטוטו כלבה האהוב נסחפים בעקבות סופת ציקלון לארץ עוץ הרחוקה והקסומה. משאלת ליבה של דורותי היא לחזור הביתה ובעצתה של מכשפה טובה המייעצת לה להיפגש עם הקוסם בארץ עוץ, שיוכל להגשים את משאלתה. בדרכם של דורותי וטוטו לקוסם הם פוגשים דמויות חביבות ומרגשות המבקשות להצטרף למסע ולהגשים את משאלות ליבן: איש הקש – דחליל חביב וחסר המוח שכל רצונו הוא לזכות בחכמה, איש הפסח החולם לזכות בלב ואריה שנמלט מן הקרקס שמבקש אומץ כדי לבצע את פעלולי האש כשאר האריות. מסעם רצוף הרפתקאות ומכשולים. המכשפות של ארץ עוץ מנסות למנוע מהחבורה להגיע אל הקוסם בעל הפתרונות בעזרת צבאות העכברים והקופים שבפיקודן.
האם דורותי והחבורה יצליחו להגיע אל הקוסם שיעזור להם לחזור הביתה? או שמא ייכנעו לתחבולות המכשפות וישארו לעד בארץ עוץ? והאם יצליחו להגשים את משאלותיהם?

חניכי בימת הנוער ממשיכים כל העת לבצע חזרות מרובות ומאומצות לקראת העלאת המחזמר, בהתאם להנחיות פיקוד העורף, על מנת להעביר את קהל הצופים חוויה בימתית ומוזיקלית בלתי נשכחת. מאחורי הקלעים פועל המערך ההפקתי של המחזמר, המורכב גם הוא מחניכים, וכולל איפור, תלבושות, תאורה, ותפאורה – כמו בכל מופע מן השורה הראשונה.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “למרות המצב, חניכי בימת הנוער והצוות המקצועי פעלו כל העת על מנת לאפשר לילדי רחובות והסביבה חוויה תרבותית מרגשת גם בחנוכה הזה. החברה העירונית מזמינה אתכם לקחת הפוגה ולהתמלא באנרגיות טובות הנחוצות לכולנו בימים אלה. חג חנוכה הוא חג של אור וניסים ואנו מייחלים ומתפללים לניצחון ולניסים”.

מחזה: אורי פסטר, מוזיקה ותמלילים: ירון כפכפי, בימוי: ז’ק זרביב, ניהול מוזיקלי: מוישל’ה יוסף, כוראוגרפיה: רעות טוויג, עיצוב תפאורה: שחף ביר, עיצוב תלבושות: סבטלנה וישטליוק, איפור ופאות: בר ברק, ניהול הפקה: בת חן קליין, מנהל בימת הנוער: אילן גרזי.

המחזמר “הקוסם”, מאת אורי פסטר וירון כפכפי, בין התאריכים 15-9 בדצמבר 2023, בהיכל התרבות העירוני – בית העם
והשנה, בשל הנסיבות, ההצגה תהיה במחיר סמלי לכרטיס: רק 20 ₪. לרכישת כרטיסים.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות בווטסאפ לחצו כאן

 

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן