news08.net/ads.txt

🎥 “יפה לי היום” – סינגל חדש ולו”ז צפוף לאליל הנוער, הזמר עידן בקשי מרחובות

אליל הנוער עידן בקשי, תושב רחובות, הוציא הבוקר (שלישי) שיר נוסף, אשר סביר להניח יכבוש את הרשתות החברתיות תוך ימים ספורים ויהפוך ללהיט – בדיוק כמו יתר השירים שהוציא, אשר זכו למיליוני צפיות ביוטיוב. את “יפה לי היום”, כתב אבי אוחיון ללחן של אסף צרויה. גם על העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי צרויה המוכשר.  

הלו”ז של בקשי, שנולד וגדל ברחובות, די צפוף לקראת החודשים הקרובים. הוא נחשב לזמר וכוכב רשת, למרות שהוא עדיין משרת בצה”ל (חייל בלהקה הצבאית). הוא אף זכה לייצג את צהל לפני כחודשיים באמריקה ובצרפת יחד עם חבריו ללהקה.

את קריירת המוזיקה החל בגיל 16, עם רפרטואר של שבעה סינגלים בחוץ ומיליוני צפיות, אלפי מעריציו מכל הארץ יוכלו לראות כיצד הוא כובש במה אחר במה בכל מועדוני ישראל הנחשבים, בבימות נוער ובימי עצמאות. הערים חולון, נתניה ופתח תקווה כבר שריינו הופעות שלו ומה שמפתיע הוא שדווקא העיר רחובות, בה גדל לא מעניקה לו את הבמה הראויה.

לכתבה שקיימנו עם בקשי בחודש יוני האחרון לחץ כאן:

עידן חדש: כך הפך עידן בקשי מתלמיד ישיבה לזמר ים תיכוני ואושיית רשת חברית

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן