news08.net/ads.txt

📷 מימונה בגדרה | מיטל קדוש עולה על כפתן אדום ופותחת שולחן; סגן ראש העיר, סהר רווח מגיע לנשנש מופלטה

כשמיטל קדוש, אושיה מקומית, מחליטה להרים מימונה – היא קוראת לחברים הטובים, מעצבת שולחן לתפארת ומפתיעה בעוגיות ומטעמים סוכרתיים במיוחד. טוב, לא כל יום היא מוציאה את הכפתן האדום מהגרדרובה ומענטזת לצלילי להקת שפתיים.

בפתח הבית מקבל את פניי סגן ראש העיר, סהר רווח – האיש הכי חזק במושבה, אחרי הראיס יואל גמליאל. רווח – זה שאף אחד לא נתן לו סיכוי להשיג משהו בבחירות המוניציפליות והשאיר אבק לכולם – נעזר בשירותיה של קדוש שתמכה בו ועמדה לצידו כל העת. את התוצאה כולם יודעים: במשא ומתן ארוך – הוא השיג בדיוק את מה שסימן: כסא מרווח, מעמד מכובד ותפקידים שבהם אפשר להזיז דברים לטובת תושבי גדרה. בינגו.

חוץ מרווח (ואישתו היפהפייה, אפרת) התקבצו להם חברים רבים בבית משפחת קדוש (כולל שימי לוז האהוב, שנע ונד בין המימונות בגדרה). כולם נהנו מהאווירה הקסומה והצנועה, ממטעמים ומשקאות ובעיקר מהרוח של מיטל קדוש שלא הפגיזה בעוד מימונה עם שלושים אלף איש, אלא אירוח קלאסי באווירה ביתית נעימה ומזמינה. אינשאללה, גם בשנה הבאה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן