news08.net/ads.txt

📹 למען להב ובני ז”ל | שעריים ממשיכה לדרוס את הליגה, ניצחה את אשדוד והקדישה את הניצחון לעובדי חברת החשמל שהלכו לעולמם. קירט: “אנחנו באופוריה”

רגע מרגש במיוחד נרשם היום (שישי) באצטדיון ע״ש הברפלד בראשל״צ, זמן קצר לפני שהחל חצי גמר הפלייאוף של ליגה א’ בין מכבי שעריים לבין הפועל אדומים אשדוד – כאשר השחקנים, ההנהלות והאוהדים עמדו דקת דומיה לזכרם של שני אוהדיה של שעריים, להב נוני ובני אסולין, שהלכו בטרם עת.

“הספורט ותרבות הספורט הם הגורם המאחד החזק ביותר בעולם. יש להם את הכוח להתגבר על כל מכשול ולחבר בין לבבות”, אמר מחזיק תיק הספורט בעיר רחובות, רועי שרעבי שכיבד את המעמד. “רוח הספורט היא הרוח החברית והאכפתית ביותר שיש”, הוסיף שרעבי, “אנו משתתפים בצערן של המשפחות. זהו צער משותף גם לתושבי רחובות, למשפחת מכבי שעריים ולמשפחת חברת החשמל – האסון של המשפחות הפך להיות האסון של כולנו. יהי זכרם ברוך”.

(צילום וידיאו: אורן הרצל רז, עובד חברת החשמל)

כזכור, להב נוני ובני אסולין, שני עובדי חברת חשמל, נפגעו מהתחשמלות במהלך עבודות על קו מתח גבוה בסמוך ליבנה – ומתו. בזמן שלהב נוני הובא למנוחות בבית העלמין בשכונת מרמורק בעיר – בני אסולין, היה שרוי במצב קשה בבי”ח שיבא כשהוא מונשם מורדם. אסולין נאבק על חייו עד רביעי שעבר. במועדון החליטו להעניק להם כבוד אחרון במשחק החשוב – ולאחר שההתאחדות לכדורגל אישרה את המהלך, בוצעה דקת הדומייה.

**

המשחק היה טעון רגשית וניכר היה כי שני הצדדים מאוד רוצים לעלות אל השלב הבא אחרי עונה טובה של הקבוצות. אל המחצית ירדו שעריים ואשדוד בתוצאת תיקו 1-1, תוצאה שנשמרה גם לאחר 90 דקות. לאחר הארכה יצאו הקבוצות לבעיטות עונשין מאחד עשר מטרים ובסיומן נקבע כי שעריים עולה לשלב הבא (5:3 בפנדלים). הקהל יצא מגידרו וכפיר קירט, מנכ”ל המועדון, סיכם את המשחק בשתי מילים: “אנחנו באופוריה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן