news08.net/ads.txt

🚻 בתיה, שלום | אני נשואה 15 שנה לבעל אוהב ומפרגן. לפני כחצי שנה, פגשתי במקרה גבר נשוי ואף קיימנו יחסי מין…

בתיה, אני נשואה 15 שנה לבעל אוהב ומפרגן. לפני כחצי שנה, פגשתי במקרה גבר נשוי שאיתו נפגשתי מספר פעמים ואף קיימנו יחסי מין. כיום אין בינינו שום קשר אבל המפגש אתו גרם לי להירתע מבעלי ולהתרחק ממנו. איך אני מחזירה את עצמי לתקופה הקודמת, לפני שהכרתי את הגבר הנשוי?

תשובה

התייחסות לבן זוג כמובן מאליו עלולה להביא את מערכת היחסים לידי שגרה משעממת וחיפוש קשר מחוץ למסגרת. לקיום יחסים מחוץ למערכת הנישואין יש מחיר שמשלמים כל הנוגעים בדבר. כדי להתקרב חזרה לבעלך צריך לקרות משהו דרסטי, שיעורר מחדש את הקשר ביניכם. המלצתי לך לספר לבעלך על הקשר עם הגבר האחר, אך כמובן שההחלטה היא שלך. בכל מקרה עלייך לברר מה הביא אותך לנהל קשר מחוץ לנישואין ולהעלות בפניו את מה שחסר לך בקשר אתו, לשוחח על מה שיכול לקרב ביניכם ולעורר תשוקה מחודשת. שיתוף פעולה בתהליך של בירור הרגשות, התסכולים והמאוויים יכולים לרפא את הקשר ולהחזיר את בעלך אלייך רק דרך שינוי הקשר ביניכם. חשוב לזכור, כי תחושת הסיפוק קטנה כאשר אין תקשורת גלויה ואמיתית בין בני הזוג ושמירה על מסגרת נישואין בריאה ומכובדת תלויה בהשקעה של שני בני הזוג.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן