news08.net/ads.txt

🚻 בתיה, שלום | התחלתי לצאת עם מישהו כלבבי, אך אני לא מצליחה לשכוח את האקס שלי

בתיה שלום, אני בת 24 והתחלתי לצאת עם מישהו כלבבי, אך אני לא מצליחה לשכוח את האקס שלי, יתכן שזה קשור לכך שאני עדיין בקשר איתו. קשה לי להתנתק ממנו לגמרי ואני לא מרגישה בנוח עם הקשר. מה את ממליצה לי לעשות, האם להמשיך את הקשר או להפסיקו?

תשובה

פרידה מקשר משמעותי מעלה דילמה רצינית, האם להמשיך בקשר או להתנתק לגמרי ואם להמשיך באיזו תדירות להמשיך. מרבית האנשים מתקשים לשנות קשר רציני שהסתיים לסטטוס של קשר ידידותי בגלל המשקעים שהקשר הזוגי הותיר, גם אם הפרידה נעשתה מתוך הסכמה הדדית. בדרך-כלל כשמוצאים אהבה חדשה ומרגישים שלמים עם הקשר, קל יותר להישאר בידידות עם האקס בלי להרגיש רגשות אשם. עלייך לברר עם עצמך שהקשר עם האקס אינו מפריע לקשר החדש ובמיוחד שהבן-זוג לא מרגיש “מאוים” ומסכים לקשר הידידותי. כמו כן, עלייך לבדוק את הסיבות שלשמן את מרגישה צורך לשמור על קשר עם האקס שלך ולהרגיש לא כל-כך בנוח. נראה לי, שעדיין לא נפרדת ממנו באופן סופי, לכן עלייך לברר מה מעכב ומשאיר את האקס שלך במקום כה חשוב, חשבי מה יכול לעזור לך להיפרד ממנו. ניתן לשמור על קשר, אך רק לאחר שנעשתה פרידה אמיתית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן