news08.net/ads.txt

00:30 תקיפות נרחבות של צה”ל כעת בעזה, מטח בבאר שבע, אופקים והעוטף

בסמוך לחצות דווח על תקיפות נרחבות של צה”ל ברצועת עזה. במקביל נשמעה אזעקה בנחל עוז.

לפי דיווח ערבי – אבו מוג’אהד, גובר ועדות ההתנגדות בעזה אומר: אין הפסקת אש אלא עם הודעה רשמית מחדר המבצעים המשותף, ואם היא תתרחש, זה יהיה במועד ספציפי, מסונכרן ועד כה, לדבר עם השטח ולהדוף את התוקפנות.

קודם לכן, כתבנו אסף הדר דיווח כי בדיון הערכת מצב שנערך אתמול (רביעי) בהשתתפות כל הצמרת הביטחונית, העריכו כי יידרשו עוד 48 שעות להשלמת המבצע. בחמאס הודיעו כי הם נסוגים מהסכמתם לרגיעה בתיווך מצרי ובאיום – שרץ ברשת – נמסר: “היום האויב הציוני בשעה 00:00 יחווה את החוויה שלא ציפה אליה כל חייו, כל המרכז , הצפון והדרום יבערו”.

כידוע שעת האיום חלפה והאיום מומש בחלקו – אזעקות נשמעו ברחבי באר שבע, אופקים והעוטף. כל חלקי המדינה כבר הותקפו בימים האחרונים ולפיכך יש להיערך בכל עת לכניסה אל מרחב מוגן עם שמיעת האזעקה. אנא, שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף.

לילה שקט. נמשיך לעדכן ככל שיידרש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן