news08.net/ads.txt

1,000 מתושבי גן יבנה לקחו חלק במופע של להקת התקווה 6

 

מיזם ההופעות והתרבות “יוצאים לפארק 2” בפארק רונה רמון בגן יבנה ממשיך בכל הכוח. ביום חמישי האחרון התקיים מופע שקיעה מיוחד של להקת התקווה 6  בהשתתפות כ-1000 מתושבי גן יבנה בני כל הגילאים.

המופע התקיים בשיתוף פעולה של מחלקות המועצה והמתנ”ס והוא מגיע בהמשך להופעות האחרונות של חנן בן ארי, קרן פלס, הראל סקעת ועוד רבים מאמני ישראל שכבר הופיעו הקיץ בגן יבנה. בהמשך הקיץ מתוכנן להתקיים גם פסטיבל ‘אתנחתא’ שיחזור אחרי שנתיים של הפסקה בעקבות הקורונה, אירוע שיא לנוער עם הזמרת אנה זק ועוד אירועי תרבות רבים וטובים.

ראש המועצה, דרור אהרון: “גן יבנה הפכה בשנים האחרונות לאבן שואבת בתחום התרבות, הספורט והפנאי. מתקיימים ביישוב מופעים ופעילויות לבני כל הגילאים, הגיעו אלינו האמנים הגדולים בישראל והיד עוד נטויה. רוצה לומר תודה גדולה למחזיק תיק התרבות אילן רביבו, מתנ”ס גן יבנה, מחלקות המועצה, המחלקה לתרבות ואירועים ולכל העוסקים במלאכה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן