102 קורבנות נפטרו מהנגיף בישראל; חולת קורונה נפטרה והותירה 9 יתומים

משרד הבריאות הודיע  כי מספר החולים בנגיף הקורונה בישראל עומד על 10,743. מתוך כלל החולים, מצבם של 175 מוגדר קשה. מתוך החולים הקשים – 129 מונשמים.

נגיף הקורונה גבה אמש (שבת) גם את חייה של מזל דלאל, אם לתשעה בת 53 ותושבת בית שמש. דלאל אושפזה בבית החולים הדסה עין כרם והייתה מונשמת ומורדמת במשך יותר משבוע. מבית החולים נמסר שמחלתה הייתה קשה ומצב הידרדר במהירות. מניין הנפטרים מהנגיף בישראל עומד על 102, מה שמעמיד את אחוז התמותה בישראל מהנגיף על 0.95%. על-פי נתוני משרד הבריאות, עד כה החלימו 1,341 חולים.

משרד הבריאות ערך גם את החלוקה לערים שבהם התגוררו הנפטרים. מהנתונים עולה כי 22 מהנפטרים התגוררו בירושלים, 10 בבאר שבע, שבעה בבת ים, שישה בבני ברק, ארבעה בתל אביב, ארבעה בראשון לציון, ארבעה בחולון, שלושה בפתח תקווה, שלושה בטבריה, שלושה ברמת גן, שניים בנתניה ושניים נוספים ברמלה.

בתוך כך, נפטר אחד התגורר בכל אחד מהיישובים הבאים: אשדוד, אשקלון, דגניה א’, חיפה, יבנאל, יהוד, כפר סבא, לוד, מיתר, מגדל העמק, נשר, נוף הגליל, פרדס חנה, קרית גת, רעננה, רחובות, ראש העין, רמת השרון, נתיבות, עפולה, קריית ים, הרצליה, שדמות דבורה וחדרה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן