news08.net/ads.txt

 

כחלק ממיזם “משפחה אחת'” הפך מגרש הכדורסל של ישיבת אמית עמיחי ברחובות למפעל חסד. בתורנות שנמשכה במהלך שבוע שלם, התגייסו תלמידי הישיבה לאריזת אלפי סלי מזון שחולקו למשפחת נצרכות ברחבי בארץ.

מיזם “משפחה אחת” הוקם על ידי המכינה הקדם צבאית “שובו אחים בשביל ישראל” קרית משה, רחובות על שם שלושת הנערים איל, גיל-עד ונפתלי הי”ד, רשת יוחננוף וסגן ראש העיר רחובות אמיתי כהן. במסגרתו נארזות ומחולקות ומחלק כ-60,000 סלי מזון בשנה מקרית שמונה עד באר שבע ושדרות.

הרב שמעון שושן, ראש ישיבת אמית עמיחי: “תלמידי הישיבה מעורבים ברחובות בעשרות פרויקטים של תרומה לקהילה. אריזת אלפי סלי מזון לכבוד החג , זו תרומה ברמה הלאומית”.

אמיתי כהן, סגן ראש העיר רחובות וממקימי הפרויקט: “כולנו משפחה אחת – צמחה וגדלה למימדים ארציים, בזכות התרומה הנדיבה של רשת יוחננוף. אני נרגש לראות את ילדי בתי הספר, הנוער, המשפחות, החיילים עובדי ההייטק, כל עם ישראל יחד, נרתמים כתף אל כתף לאריזות סלי המזון למען אלו שזקוקים. אני מודה לאיתן יוחננוף על השותפות, למכינה הקד”צ “שובו אחים”, לישיבת אמית עמיחי שמארחים את הפרויקט ונרתמים למשימה ולכל הצוות והמתנדבים שלוקחים חלק במפעל החסד האדיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן